|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Twee beelden die ik gemaakt heb in Salve Mater afgelopen weekend.
![]() ![]() Update Ik wist niet dat het tweede gebouw nog deels bewoond is en dat er toestemming moest gevraagd worden. Ik heb ondertussen contact opgenomen met de persoon in kwestie en mijn excuses aangeboden. Laatst gewijzigd door Young Crazy Fool; 10 oktober 2010 om 16:22 |
|
|||
|
mooie fotoos, maar het is ook een leuke plak he...
Groetjes gedaan aan Pascal Baetens? ![]() met een model erbij had je de zaal/kapel nog een pak interessanter kunnen maken. Tom
|
Hopelijk is er op foto 2 rechts van de kerk geen afgrond, want daar schuift ze naar toe...
De bewerking van 1 is er over, maar de leuning, dat exact detail doet veel goed. PS: het logo op de foto is spuuglelijk, sorry.
Laatst gewijzigd door Zappa; 30 september 2010 om 17:51 |
|
|||
|
De eerste is knap bewerkt.
En bedankt om de naam van de locatie er bij te zetten. Vind het heel moeilijk om 'concrete' locaties te vinden. Dat was hierbij geen probleem. Nu nog even een gaatje in m'n agenda vinden....
|
|
||||
|
Eigenlijk mooie foto's maar bij de 1e vind ik de bewerking wat erover (hdr?)
De 2e heb je misschien wel zo bedoeld maar ik zou toch de camera een beetje recht houden zodat je wat minder (overbodige) voorgrond hebt en de verticale lijnen recht lopen. Groeten, Bert
|
De bewerkingen zijn inderdaad HDR. Ik weet dat niet iedereen hier even grote fan van is - zeker omdat er zoveel mogelijke bewerkingen zijn voor HDR. Voor elke voorstander heb je natuurlijk ook een tegenstander.
Ik geef toe dat deze bewerkingen extreem zijn, maar voor mij persoonlijk vind ik dat ze 'werken'. Zeker voor dit soort locaties. Wat betreft de tweede foto dacht ik toch dat hij zo horizontaal als mogelijk was - ik moet het even nakijken. |
|
||||
|
Citaat:
Groeten, Bert
|
Beste inbreker Wim Vandeneynde,
al 7 jaar woon ik in het gebouw waar u deze foto's gemaakt heb. Mijn naam en gsm-nummer staan op de bel aan de voordeur. Geregeld vragen fotografen teostemming om in het gebouwn foto's te maken, en mits goede afspraken doe ik daar niet moeilijk over. Maar inbreken, daar kan ik niet mee om. Ik nodig u uit om mij te contacteren om u kans te geven aangifte aan de politie te vermijden. Groeten, Pascal Baetens. pascal@pascalbaetens.com |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |