Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Cokesfabriek

Standaard Cokesfabriek

Quenching Cokes

De Cokesfabriek van Marchienne gaat definitief sluiten. Menig industrieliefhebber stond al voor de poorten van deze prachtige industriesite. Toegegeven: Milieuvriendelijk is deze cokesfabriek allerminst als je kijkt naar de moderne cokesfabrieken in het Ruhrgebied (Schwelgern, Prosper). En daarbij produceert ze nog niet eens zoveel als één van deze cokesfabrieken.

''Diese Kokerei ist Wallonisch'', zoals Christian Brünig het samenvatte.

Maar ach, voor een keer kunnen we het DUFERCO vergeven. Zeker nu we zelf een kijkje mochten nemen (samen met andere industriefotografen) 'achter' de schermen van het cokesproces.

Voor andere mensen die interesse hebben in ''Belgische'' Industrie: Fotografeer het voor het te laat is!

Meer foto's op mijn blog
    Laatst gewijzigd door Wim1960; 25 december 2007 om 00:33 Reden: teveel foto's

Standaard Re: Cokesfabriek

Welkom @ BD...

Even zeven foto's weghalen, een exif er bij zetten, en dan... kunnen we verder discussiëren...

(forumregeltjes)

Helaas mag je in fotodiscussie extra maar 1 foto per topic ter discussie aanbieden, en daar moet dan wel de exif bij staan.
    Graag deze er nog even bij zetten
    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
    Canon eos 7D Mijn site

Historisch heeft dit plaatje wel een enorme waarde, denk ik. Fotografisch toch wat scherpte tekort en compo te kort, vrees ik.
    gegroet, Ludo

k vind dat die ene man die in dat deurgat staat toch wel iets sterks maakt van deze foto
    groeten, Sebastiaan

Regels voor berichten