Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36

Standaard Re: Zijn hier mensen al effectief bezig met Affinity op Pc of Mac?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Kan Affinity soft-proofing ?
    De enigste reden waarom ik voor PS of LR zou kiezen.

YMMV
    https://vimeo.com/152413642
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.13.6) - iPhone 4s (iOS 9.3.5)+iPad5 WiFi (iOS 12)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Thx, Besteld en geïnstalleerd.
    Nu nog de tutorials.

M.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Thx, Besteld en geïnstalleerd.
    Nu nog de tutorials.

M.
    D'er is heel wat in video te vinden. Helaas niet in het NL, maar voor de meesten onder ons is dat niet het probleem.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.13.6) - iPhone 4s (iOS 9.3.5)+iPad5 WiFi (iOS 12)

Ik heb ondertussen de hand kunnen leggen op Affinity PHOTO. Ik was eerst aan het testen met DESIGNER en dat is een tekenprogramma.

Mijn eerste indruk is dat er best wel heel veel in het programma zit. Ze hebben duidelijk afgekeken van Photoshop.
    Ik heb het programma nog niet te volle kunnen testen maar toch al een kleine bedenking tot dusver.
    De healing tool vind ik sterk gelijkend op die in Lightroom en die vind ik maar niets. De healing tools in Photoshop zijn beduidend krachtiger.

Ik ga na nieuwjaar mij eens wat verdiepen in het programma. Nu heb ik er te weinig tijd voor. De shoots gaan voor.

Affinity Photo Workbook

Vandaag een mail binnengekregen met de aanbieding van een 488 pagina's tellend hardcover boek over -jawel- Affinity Photo.
    In het Engels, voor mij sowieso geen probleem, maar het wordt rijkelijk geïllustreerd, dus waarschijnlijk zelfs voor wie die taal minder machtig is de moeite, vrees ik...

Kijk eens op:
    https://affinity.serif.com/en-us/pho...=APWBLaunchE01

Groet,
    Ruud

Dank voor die link, Ruud!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
    Affinity Photo Workbook

Vandaag een mail binnengekregen met de aanbieding van een 488 pagina's tellend hardcover boek over -jawel- Affinity Photo.
    In het Engels, voor mij sowieso geen probleem, maar het wordt rijkelijk geïllustreerd, dus waarschijnlijk zelfs voor wie die taal minder machtig is de moeite, vrees ik...

Kijk eens op:
    https://affinity.serif.com/en-us/pho...=APWBLaunchE01

Groet,
    Ruud
    Ik dacht gelezen te hebben dat die ook in het Duits te krijgen is.
    FUJIFILM: X-T1 | FUJIFILM: X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS | Fujinon XF18-55mm f/2.8-4 R LM OIS | Fujinon XF 18-135mm OIS WR f/3.5-5.6 | Fujinon XF 27mm f/2.8 R | Fujinon XF35mm f/1.4 R | NISSIN i60A.

Klopt, als ik het goed heb gezien, bij het afrekenen kun je kiezen voor een Duitse vlag, maar voor de zekerheid zou ik hem dan ook via de Duitse site bestellen.
    Als je alleen de vlag verandert twijfel ik er namelijk nog een klein beetje aan of je wel het boek in het Duits krijgt (en niet alleen maar de afrekenpagina's in de Duitse taal).
    Waarschijnlijk is dit laatste overbodig èn te voorzichtig, maar toch.

Maaruh... heb je dan ook de Duitstalige versie van Affinity, want anders zit je daar straks misschien weer mee.

Groet,
    Ruud

Nee, de Engelstalige versie. Bestaat er dan een Duitse versie?

PS: Ik ben eens op de Franse website gaan kijken en daar vind ik toch geen Franse versie van dit boek terug.
    Laatst gewijzigd door Red Falcon; 26 november 2017 om 20:12
    FUJIFILM: X-T1 | FUJIFILM: X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS | Fujinon XF18-55mm f/2.8-4 R LM OIS | Fujinon XF 18-135mm OIS WR f/3.5-5.6 | Fujinon XF 27mm f/2.8 R | Fujinon XF35mm f/1.4 R | NISSIN i60A.

Nu... Affinity (het programma, niet het boek) zou draaien in dezelfde taal als je systeem. Ik zie dat zowel Duits als Frans bij de mogelijkheden zitten, maar zelf hou ik het op het Engels. Daarstraks trouwens een 'Solid Foundations' cursus gekocht à €10,- van Udemy. Daarmee heb ik alvast de basis te pakken!

Via Preferences (voorkeuren) kun je de taal aanpassen:

Ik gebruik Affinity 2 jaar, versie 1.4 - 1.5 nu 1.6 mij zal je niet horen klagen zeker niet nadat Affinity een foto van mij gebruikt voor hun website

https://www.flickr.com/photos/154259...posted-public/

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 55
    Laatste bericht: 12 april 2017, 20:51
  2. Zijn er hier mensen die een B+W Zeppelin AIR bezitten ?
    Door Alfa Centauri in forum Chit Chat
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 28 november 2011, 13:26
  3. Reacties: 23
    Laatste bericht: 15 oktober 2010, 11:14
  4. Zijn hier mensen goed thuis in arbeidsrecht?
    Door Exxosje in forum Chit Chat
    Reacties: 33
    Laatste bericht: 7 november 2007, 05:57
  5. Zijn hier mensen die FS X doen?
    Door theokus in forum Chit Chat
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 10 juli 2007, 13:35

Regels voor berichten