Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat mag je allemaal hier posten?!?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat mag je allemaal hier posten?!?

    Is het ook mogelijk om hier dingen te posten die niks met fotobewerking te maken hebben en eigenlijk alleen puur photoshop art is?

    Als jullie een voorbeeld willen:



  • #2
    Eigenlijk niet, omdat het wel met bv PS te maken heeft, maar niet met digitale fotografie, toch de grote kapstok waar deze site en forum aan hangen.

    Maar als een dergelijke tekening/artwork technieken bevat die ook op foto's toe te passen zijn en je legt dus een beetje uit wat je gedaan hebt (dit forum is nl niet zozeer een galerie voor het tentoonstellen van werk, maar meer om er iets van op te steken), zie ik niet direct een bezwaar. Het lijkt me dus een beetje van de toepasbaarheid af te hangen. Ik zou zeggen, probeer er eens eentje met wat uitleg, de forummembers melden vast wel of ze er iets aan hebben,

    Erik

    Comment


    • #3
      en wat heb je hier juist gedaan ?
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        I like PS art .. meer van dit .. met den uitleg erbij natuurlijk .. dat we er iets van leren, he ..

        Comment


        • #5
          Laat maar komen die uitleg ben nooit te oud om te leren en als dat ook nog kan bijdragen tot bewerking van mijn foto's thx Maurice1234
          Last edited by Forumleiding; 31 december 2014, 10:40.
          Respect begint bij uzelve

          Comment


          • #6
            Ik zal er binnenkort een korte uitleg bij geven met screenshots enzo. Mensen die het wel alvast willen proberen. Het heeft vooral te maken met de filters Radial Blur en Polar Coordinats.

            Comment


            • #7








              Deze kan je eventueel overslaan:


              Comment

              Working...
              X