Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versies Photoshop

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Versies Photoshop

    Ik ben één van de gelukkigen die is ingeschreven in de komende cursus.

    Thuis heb ik nu op de PC de Photoshop 5.0 Limited, die bij mij Canon G1 was geleverd.
    Ik heb intussen ook de Photoshop Elements Trialversie van bij Clickx. Ik heb die nog niet gebruikt, en ik denk eraan om die op een andere PC te installeren, om die niet in conflict te laten komen, zeker niet als de periode van één maand van de trial voorbij is.

    Vooral die Limited 5.0, die ik toch al eens probeer te gebruiken, ziet er wat mij betreft al behoorlijk uit. Ik weet dat de volledige Photoshop nog meer kan, maar ik blijf hoedanook maar een amateurke, en ik moet nooit voor beroepsdoeleinden foto's verbouwen tot kunstwerken.

    Maar heb ik nu genoeg om na de cursus uit mijn foto's het beste te halen en er eens een specialleke mee te maken?

    Of zouden mijn kinderen beter de ganse week babysitten om te kunnen investeren in een serieuze vaderdag?


  • #2
    uiteindelijk verschillen de versies niet zoveel van mekaar.
    bv. tov ps5 is ps6 een stuk gemakkelijker. ps7 heb ik nog niet geprobeerd.

    de LE-versies ken ik eigenlijk niet. ik vermoed dat daar zaken zijn uitgehaald (ik meen eens gehoord te hebben dat channels(kanalen) en curves er niet inzitten).

    uiteindelijk kan je je plan er gerust mee trekken hoor.

    ToM.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      PS 5.0 LE kan in ieder geval geen "handelingen" of "actions" laten uitvoeren, iets wat ik bij praktisch al mijn foto's gebruik.

      Mijn plaatjes op 500px...

      Comment


      • #4
        Wat je niet hebt zal je niet missen want je kent het niet echt, je trekt je plan wel zonder. Ik wil ook zo graag PS7 maar ik heb het geld niet, dus trek ik mijn plan wel zonder... Net met andere programmas ...
        Ik denk dat je met PS 5 al behoorlijk veel kunt. Pas als je functies van PS6 gewoon bent ga je het willen denk ik.

        Comment


        • #5
          DDICE, voor de extra functies kun je beter je geld bewaren. PS6 is vooral een vooruitgang in gebruiksgemak. Er zijn geen extra functies bij die ik echt gebruik. (1 keer om te testen, daarna in feite niet meer)

          ToM.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6

            DDICE, voor de extra functies kun je beter je geld bewaren. PS6 is vooral een vooruitgang in gebruiksgemak. Er zijn geen extra functies bij die ik echt gebruik. (1 keer om te testen, daarna in feite niet meer)

            ToM.
            Het was maar een gedachtengang Tom, ik spaar nu eerst voor mijn digitale en tegen dan is misschien PS8 al uit met een functie die ik veel zou gebruiken dus dan is het weer sparen daarvoor ... Het ging niet echt concreet over PS7 ... Ik zou alleen eens willen zien wat die healing brush allemaal aan kan op PS7

            Comment

            Working...
            X