Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodiging huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitnodiging huwelijk

    Hallo,

    Ik ben voor een 1ste x een huwelijksuitnodiging aan het maken.
    Wat denken jullie ervan (het is wel nog niet volledig klaar, bv de piloot in het vliegtuig moet nog veranderd worden door de bruidegom), graag jullie mening aub?


    En dit is de binnenkant heb wel een aantal gegevens gewist zoals adres en telnr:

  • #2
    Re: Uitnodiging huwelijk

    misschien het stripfiguur vervangen door de toekomstige bruidegom?(oeps niet goed gelezen,nog maar juist wakker
    Last edited by truckdiver; 8 januari 2008, 08:46.

    Comment


    • #3
      Re: Uitnodiging huwelijk

      -----
      Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 00:39.

      Comment


      • #4
        Re: Uitnodiging huwelijk

        En hoe kan ik dat veranderen met de bruid?
        Alle hulp en raad is welkom.
        Idd de piloot gaat nog vervangen worden door de toekomstige bruidegom (moeten nog foto's trekken)

        Comment


        • #5
          Re: Uitnodiging huwelijk

          je kan al proberen om de bruid te selecteren ga dan naar nr select en modify en stel deze in rond de 5(moet je zelf maar wat zien)
          dit laat gebeuren dat je overgang van je bruid met de lucht wat in elkaar overloopt

          Comment


          • #6
            Re: Uitnodiging huwelijk

            Heb ik eigenlijk al gedaan maar dan op 3 gezet.

            Comment


            • #7
              Re: Uitnodiging huwelijk

              Het is maar een ideetje maar dit zou best leuk zijn.

              De banner zou iets beter kunnen : voorbeeld
              Vooral het lettertype zou geblokter mogen.

              Het buikje van het bruidje is bijzonder plat... trek ook een foto van de buik als ze rechtop staat en werk de 2 foto's door elkaar voor een meer realistisch resultaat.

              Is het de bedoeling dat je dit naar iedereen doormailt of laat afdrukken en doorsturen?
              Hou in het laatste geval rekening met de leesbaarheid. Op 10x15cm zal je de gezichten bijna niet meer herkennen en zal moeten overwegen een uitsnede te maken.

              Een waslijst aan tips, maar ik vind het wel een fantastisch idee
              Canon EOS 400D, Sigma 17-70 2.8/4.5, Canon 50 1.8, Canon 55-250 IS
              scriptie in ontwikkeling : www.kunstigdigitaal.be

              Comment


              • #8
                Re: Uitnodiging huwelijk

                Hartje vind ik wat minder in de lucht (kwestie van smaak) maar van banner heb je gelijk maar hierop moet ik nog wat oefenen om dit te verbeteren want dit ben ik nu momenteel pas aan het leren om dit tekenen in avondschool).
                De bedoeling is dat dit afgedrukt gaat worden op 21x10, dus dan is het gezicht nog goed zichtbaar en ook alles leesbaar.
                Nog suggesties ... laat maar komen

                Comment


                • #9
                  Re: Uitnodiging huwelijk

                  Heb toch maar naar jou (StevenD) raad geluisterd en heb met hartwolkenachtergrond iets geprobeerd en vind het idd wel leuker precies??

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uitnodiging huwelijk

                    beetje muggenziften misschien, maar in de tekst staat eerst haar naam, en dan de zijne. De initialen op het vliegtuig zelf staan dan weer juist andersom...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uitnodiging huwelijk

                      Ja weet het en dat is bewust gedaan om de kerk in het midden te houden.
                      De bruidegom wil pressé zijn T letter eerst op het vliegtuigje ,
                      hij is namelijk echt piloot en vind dat het zijn vliegtuigje is dus ...
                      Last edited by Tinneketin; 8 januari 2008, 12:50.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uitnodiging huwelijk

                        Prachtig, die wolkjes
                        'k ben benieuwd naar het eindresultaat
                        Canon EOS 400D, Sigma 17-70 2.8/4.5, Canon 50 1.8, Canon 55-250 IS
                        scriptie in ontwikkeling : www.kunstigdigitaal.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Uitnodiging huwelijk

                          Ja vind het nu ook beter met deze wolkjes, bedankt voor de tip!
                          En wat vind je ervan dat het netje nu in het rood staat (blauw was niet zo mooi op deze achtergrond)?
                          Voor de vaandel nog beter te krijgen ga ik hulp moeten inschakelen om de vorm iets vlotter te maken want daar ben ik jammer genoeg nog niet zo handig in.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Uitnodiging huwelijk

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tinneketin Bekijk bericht
                            Ja weet het en dat is bewust gedaan om de kerk in het middeen te houden.
                            De bruidegom wil pressé zijn T letter eerst op het vliegtuigje ,
                            hij is namelijk echt piloot en vind dat het zijn vliegtuigje is dus ...
                            Tja, dan heb je natuurlijk niet veel meer te zeggen hé

                            Comment


                            • #15
                              Re: Uitnodiging huwelijk

                              Nee dat is waar, daarmee krijgt de bruidegom zijn goesting op de voorkant en de bruid op de binnenkant van het kaartje! v

                              Comment

                              Working...
                              X