Hier een foto dat ik in Bobbejaanland getrokken heb, links de Typhoon.
De eerste foto is een bewerkte versie die ik erg mooi vind!
En dit is de orignele .
Ps: heb het in foto-fun geplaatst omdat beide foto's toch door weinig mensen zullen gesmaakt worden (technisch?)denk ik..
Mvg
Laatst gewijzigd door sven311; 4 augustus 2012 om 19:23
Ik heb een eigen "sub-forum"-onderdeel op mijn PC aangemaakt...voor foto's en bewerkingen als deze.
De naam van dit "sub-forum" zal ik maar niet vertellen of je zal je op uw tenen getrapt voelen....
Misschien toch een goede raad: wees critisch over je eigen werk.
perman
canon EOS 350D en een beetje glaswerk
Laat me raden: de vuilbak?
gadver zeg..
Leuk sfeertje dat hier op het forum heerst..
Als alles perfect moet zijn..verschijnen foto's in magazine's ofzo, niet op een forum.
'k Ga er niet terug verder op in gaan maar hoe kritisch moet een mens nou zijn?
Ik denk dat vele onder jullie gewoon technisch naar een foto kijken ipv met het oog.
En soms wil het oog ook wat he![]()
geloof mij vrij dat ik een zeer grote fan ben van tonemapping en HDR...
maar die eerste lijkt wel of er een paar meters verop een nucleaire ramp is geweest!
geloof me vrij dat je foto op technisch vlak stukken beter is dan uw bewerking...
þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
klikerdeklik hier voor mijn website!
ga hier voor de FUN-uitvoering.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
ik weet niet maar ik vind die foto in HDR best wel leuk.
Misschien technisch niet perfect maar toch mooi.
Canon 60D / EF 70-200mm f/4.0 L USM/ EF 50mm f/1.8 II / EF-S 18-55mm F3.5-5.6 DC II
Het is hier maar om te lachen...
Ik vind t wel iets, lijkt net een ontwerpschets van de achtbaan. Ik had ook niet geweten waar ik dit had moeten plaatsen en foto technisch is niet altijd het belangrijkst. Het is overigens JOUW werk dus je mag er mee doen wat je wilt. Andere mensen mogen ook gerust kritiek geven maar dat kan wel op een normale manier.
Doudeke, ik moet toch altijd wel glimlachen van jouw reacties, ze hebben altijd zo'n leuk tintje:P
Nikon D3100 || Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR || Nikon AF-S DX NIKKOR
35mm f/1.8G
Moderator Note: Verplaatst van Fotofun, waar deze topic echt niet thuishoort, naar Fotobewerking.
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)
ik heb eens door enkele van uw vorige posts en reacties gegaan, en blijkbaar kun jij echt niet overweg met kritiek.
HIER post men foto's om er KRITIEK op te krijgen zodoende dat men er iets uit LEERT, wat jij wil (afgaande van uw berichten) is er hier een soort facebook toestand van maken.
heb al gemerkt dat je redelijk lange tenen hebt en een kort lontje.
Het masker van de lucht, daar is nog heel veel werk aan.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be