Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ton of kussenvorming oplossen in ps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ton of kussenvorming oplossen in ps

    Kan iemand mij soms vertellen hoe ik deze vervorming, ton of is het kussen kan verbeteren, in ps cs met 'transformatie' en een van de onderdelen kom ik er niet.
    Ik vind het nu niet zo erg, maar een rechte horizon staat wel mooier.
    Last edited by vroy; 7 augustus 2007, 19:36. Reden: foto verwijderd
    Klein kodakske

  • #2
    Re: ton of kussenvorming oplossen in ps

    In CS2 heb je in de filters een lenscorrection staan probeer het daar is mee !


    MVg, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: ton of kussenvorming oplossen in ps

      Dank je, maar in CS,( geen CS2) die ik heb, zit dit er niet in.
      Dus is het nog niet opgelost, en moet nog even meer info krijgen aub.
      Klein kodakske

      Comment


      • #4
        Re: ton of kussenvorming oplossen in ps

        Beste Vroy,

        in Photoshop 7 had je: filter > vervormen > bol.
        Daarmee kon je een foto zowel bol- als holvormig vervormen.
        Dat filter zit waarschijnlijk ook in CS, misschien lukt het daarmee?

        P.S. als je bovenstaande foto wenst te corrigeren, zal je hem waarschijnlijk ook nog een tikkeltje naar rechts moeten kantelen om de horizon horizontaal te krijgen.

        Succes.

        Guy
        www.guydewestelinckfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: ton of kussenvorming oplossen in ps

          Je kan ook PTLENS downloaden. Dat werkt prima op Photoshop Elements en vanaf Photoshop 6. Het is beschikbaar als plugin of als zelfstandig programma. Vroeger was dit compleet gratis, maar tegenwoordig moet ervoor betaald worden.

          Op deze site: http://www.download-free.programas-g...ptlens&viene=0 kan je nog altijd een gratis versie downloaden. Ik weet echter niet of dit identiek is met de betalende versie.
          Last edited by tmh; 6 augustus 2007, 18:33.
          Beauty need only be a whisper
          Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

          Comment


          • #6
            Re: ton of kussenvorming oplossen in ps

            Guydw, bedankt, dit is goed gegaan daarmee ,getalletje ingeven in de optiebalk samen met een hulplijntje, een fluitje van een cent, maar je moet de weg weten.
            Ik had eerst nog gekeken op de link die tmh doorgaf, maar kon het niet downloaden
            Klein kodakske

            Comment

            Working...
            X