Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tilt-shift

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tilt-shift

    @ViewFinder: ts post in fotobewerking...
    @TS: ik vind het een goeie poging voor je 1ste keer.
    @Allen: laten we rustig en respectvol met elkaar omgaan.

    Comment


    • #17
      Re: Tilt-shift

      Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
      Ik ga weer foto's posten wanneer ik zeker weet dat iedereen dezelfde monitor heeft als ik en die op dezelfde manier is gekalibreerd.
      Het gezanik van een stopje te licht of te donker, had scherper gemogen, scherptediepte is net te kort of te lang, aan de onderkant een reepje eraf of aan de bovenkant een stukje erbij klonen enz enz enz zit ik niet op te wachten.
      Uit uw woorden maak ik op dat u denkt dat ik zit te bluffen... en dat vind ik minder erg dan dat u mij gaat vertellen hoe ik een foto had moeten maken.
      Dan heb je dat verkeerd opgemaakt hoor. Ik zeg bijlange na niet dat je aan het bluffen bent. Maar ik had graag eens van een mede-forumnaar willen zien wat hij dan precies bedoeld als hij in een post zet "niet meer doen"... wat staat daar dan tegenover? Hoe moet het dan wel? Het is een fotografie-forum, he? Dus geen woorden maar... juist ja: foto's om aan te tonen hoe het wel moet.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #18
        Re: Tilt-shift

        ViewFinder:

        Met alle respect hoor.
        Maar ik had graag wat resultaten gezien van jou, niet dat ik twijfel aan je kunde, maar mijn inziens ga je hier heel kort door de bocht en toon je geen greintje respect voor de TS.

        De commentaar "ik ga pas foto's posten wanneer...." geeft nog maar eens aan dat je denkt superieur te zijn aan de anderen, vind ik best grappig, en tevens zielig daar ik niks kan beoordelen van iemand met dergelijke straffe uitspraken.

        Je toedracht voor de deze TS is volgens mij nul comma nul.
        Als je geen zinnig woord kan uitkramen, zwijg je beter.

        Het gaat je goed oude man, en ja, oud is hier op zijn plaats omdat je zelf aangeeft dat je bekrompen bent en niet openstaat voor inovatie.

        Kruip vlug achter je perfecte scherm, geniet van je perfecte wereld en hou vooral je commentaren voor jezelf als je geen contsructieve inbreng hebt.
        Het is makkelijker iemand af te breken en in een verzuurde wereld te leven, dan even de tijd te nemen en wat raad te geven.

        Zielig, echt wel
        en dit is niet afgaand op dit topic alleen, een search op andere topics met jouw inbeng zegt me genoeg.

        Het gaat je goed man, leef in je eigen wereld en geniet vooral van je perfect schermpje. De eerste resulaten van jou wil ik wel eens beoordelen.
        Ik heb niet je leeftijd, ben nog maar een 40-jarig pubertje, maar ik wil me eens wagen aan een technische analyse van uw resultaten.

        BD is er om elkaar te helpen en elkaar te doen groeien.
        Ik zelf geef zelden commentaar, maar beter dat dan alleen maar neg. feedback, zeker als je zelf nooit enig werk laat zien.

        @ moderatoren:
        Neem me niet kwalijk, ban me maar, maar dergelijke individuen verpesten een forum zoals deze.
        Liever neem ik afscheid dan steeds dergelijke commentaar te moeten lezen, zeker van iemand die zelf nog niks heeft bewezen op het forum.

        T.
        Last edited by den tommie; 26 augustus 2009, 17:38.
        My flickr space

        Comment


        • #19
          Re: Tilt-shift

          Ik zal niet klagen bij de moderatoren.
          Op mijn leeftijd is het gebruikelijk om de schouders op te halen na een dergelijke uitbarsting.
          Je opvatting van respect boeit me ook niet.

          Comment


          • #20
            Re: Tilt-shift

            Silence is golden
            I made my point

            Mijn opvatting van respect is te min voor jou ;-)


            een wijs man hier op het forum had een prachtige quote:
            "never argue with a ... man, he'll drag you to his level and beat you by experiance"

            en nu willen we wel eens wat "ViewFinder" results zien


            T.
            My flickr space

            Comment


            • #21
              Re: Tilt-shift

              Hallo allemaal,

              Met verbazing heb ik jullie commentaren gevolgd.
              Wat een foto al niet kan uitlokken.

              Maar ik vind dat sommige mensen vergeten dat dit een fotoforum is waar iedereen zijn creativiteit kan tonen.
              Hier horen + en - commentaren bij, uit de - commentaren kan men leren, wat de bedoeling is denk ik.

              Maar blijkbaar zijn er bepaalde individuen die de reden van dit forum niet snappen.
              Viewfinder hou het plezant aub
              Canon 450D

              Comment


              • #22
                Re: Tilt-shift

                Het is misschien interessant om de originele foto erbij te plaatsen. Zo kunnen mensen die geen kennis hebben van tilt-shift zien wat het precieze effect is en de bedoeling ervan begrijpen. Tevens zou het mogelijke criticasters een beetje kunnen intomen.

                Comment


                • #23
                  Re: Tilt-shift

                  [MOD] Graag enkel nog 'on-topic' commentaren over Wimmi's bewerking en het gebruik van die Photoshop filter.
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                  Comment


                  • #24
                    Re: Tilt-shift

                    Ik vind dit een behoorlijke foto of de bewerking,en vind het wel iets.Iets wat ik ook zoek.Mijn TS-lenzen hebben tot op dit ogenblik dit resultaat nog niet gegeven,en zullen het waarschijnlijk ook nooit geven.
                    Foto voor de ene goed,voor de andere slecht,ik vind hem goed.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Tilt-shift

                      persoonlijk vind ik het ook goed gedaan ....

                      <cynische opmerking ON>
                      ps, misschien ook eens zeggen tegen die camera mensen bij de show van marcel van thielt dat ze hun T/S lenzen niet mogen gebruiken om "miniatuur" opnames te maken.
                      <cynische opmerking OFF>

                      Comment


                      • #26
                        Re: Tilt-shift

                        Originele foto staat er in het eerste stuk bij.
                        Canon 450D

                        Comment


                        • #27
                          Re: Tilt-shift

                          Ik vind het goed gedaan. En goedkoop !

                          Want wat wel jammer is, is dat sommige mensen niks afweten van zo 'n dure TS-lens, er toch één aanschaffen en er dan eigenlijk niets meer mee weten aan te vangen dan het 100x aanmaken van dat ene populaire effectje.
                          Alé, voor die mensen zelf is dat jammer, niet voor wimmi die het even goed doet zonder een lens van 1200€.

                          groeten,
                          Gurdy

                          Comment

                          Working...
                          X