Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Superman logo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Superman logo

    Kan er iemand mij helpen ???
    Mijn zoon wordt volgendevolgende maand voor het eerst peter en zou heel graag een body'tje cadeau doen met het logo van superman waarin de eerste letter van de naam staat.
    Is er iemand die me hierbij kan helpen ? Ik zou niet weten hoe er aan te beginnenbeginnen ....
    De beginletter zal een J zijn ....

  • #2
    Re: Superman logo

    Quick & dirty:
    1. Googlen tot ik een z/w superman logo had met de letter J
    2. Screenshot
    3. Screenshot geopend in Photoshop CS6 en opgeblazen (x10) met OnOne Resize
    4. Kleuren "gepikt" (met pipetje) van kleurlogo Superman en op aparte lagen gevuld.


    Niet echt afgewerkt, omdat het afwerken meer tijd kostte dan al de rest samen. 't Is ook maar een idee, hoor, en misschien zijn er betere manieren. Alleszins als je de z/w lijnen in Photoshop zou omzetten naar paden, dan zou je heel nauwkeurig kunnen werken, maar dat kost tijd.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Superman logo

      Moderator Note: Als Mod ga ik deze vraag verplaatsen van Algemeen naar Fotobewerking, omdat daar de echte PS-artiesten rondhangen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Superman logo

        of zoiets :-)

        Comment

        Working...
        X