Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

santina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • santina

    Hoi,

    zaterdag geprofiteerd van het goede weer en wat foto's gemaakt voor de communie.

    Hier en daar moet nog een naam en datum bij.

    Maar is het wat geworden of wat kan beter...








    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

  • #2
    Re: santina

    die eerste vind ik héél mooi , dan twee en dan drie
    mvg
    smile ! ...it confuses people ...

    Comment


    • #3
      Re: santina

      Mooi gedaan hoor en opnieuw mooi belicht.
      Stijlvol en niet overladen...

      Enige bemerking dat ik heb is dat er een beetje weinig plaats is voor de tekst.
      De tekst zit nogal dicht op de images en heeft weinig ademruimte.

      Comment


      • #4
        Re: santina

        hoi,

        Over de tekst ben ik ook nog niet echt tevreden.
        Zoek ook nog een geschikt lettertype.

        Ook moet ik de inzet foto's in één en twee in perspectief weergeven denk ik, zodat de verhoudingen met de muur meer kloppen.

        mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: santina

          De tekst vind ik wel aanvaardbaar maar het perspectief van beide kaders in 1 en 2 zijn inderdaad niet echt geloofwaardig.
          Wel hele knappe foto's hoor, mooi belicht. Ook de ideeën verdienen een pluim.
          SITE: http://www.xraypictures.be
          FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Re: santina

            Oorspronkelijk geplaatst door Xray Bekijk bericht
            De tekst vind ik wel aanvaardbaar maar het perspectief van beide kaders in 1 en 2 zijn inderdaad niet echt geloofwaardig.
            Wel hele knappe foto's hoor, mooi belicht. Ook de ideeën verdienen een pluim.
            Helemaal mee eens!
            Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

            Comment


            • #7
              Re: santina

              Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
              Ook moet ik de inzet foto's in één en twee in perspectief weergeven denk ik, zodat de verhoudingen met de muur meer kloppen.
              Dat zou wel een verrijking zijn van de foto's. In #1 valt het minder erg op, maar in #2 is het wat schrijnender.
              Verder vind ik de compo en het idee zeer goed. Ook prachtig scherp en belicht. De tekst kan er voor mij wel door, al betwijfel ik niet dat je daar ook beter kan.
              't zullen mooie herinneringen worden
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment

              Working...
              X