Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

samenwerking Bridge en Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • samenwerking Bridge en Photoshop

    Die samenwerking doet het bij mij ineens niet meer.
    Om foto's samen te voegen (merge) of om een pano te maken, ging ik naar Bridge, klikte de betreffende foto's aan, dan naar Extra>photoshop> naar believen merge of pano.
    Vervolgens werd automatisch Photoshop CC opgestart en begon het zaakje te lopen. Nu gebeurt er niets meer???????
    Wat gaat er fout?
    Gr. Joop
    Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

  • #2
    Re: samenwerking Bridge en Photoshop

    Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad, en Adobe kon me niet echt helpen. Bij mij was het gewoon een foto bewerkt in Adobe Camera RAW. In principe als je klaar bent, en klikt op < Open Image > moet Photoshop opengaan. Wel... dat gebeurde niet meer, het was net alsof ik op < Done > geklikt had. Mijn "workaround" was van Photoshop eerst op te starten, en pas dan een foto in Bridge < Open in Camera RAW >.
    Met een bepaalde update van Photoshop was het probleem verholpen, maar ook Adobe had geen antwoord.

    Is dit bij jou hetzelfde of m.a.w.: heb je al geprobeerd om Photoshop vooraf reeds in de achtergrond te openen?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X