|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
En hoe begin je daaraan? Heb verschillende dingen geprobeerd, maar telkens zie je vrij had dat eraan "geprutst" is...
|
|
|||
|
Citaat:
http://www.mediafire.com/imageview.p...tj5vig&thumb=4 |
|
||||
|
Citaat:
Beknopte workflow -------------------------- zweem weggewerkt en magic colour settings toegepast Gezichtspeeling en retouche Masker over bril op layer copy Masker via Levels gematched stuff van andere brilglazen structuur geïmporteerd en gepasted! Dan, een paar geheimpjes van het huis, om het een glas-look te geven en geen matte toestand (sorry for that) Als laatste, de crop in balans gebracht, shadow cast en lichtinval geaccentueerd om meer diepte te creëren + neutraal boordje! ------------------------------------------------------------------------------------------------ In B&W met glamour, dark-room diffusion en licht getint is ie ook grandioos! Groetjes vero
|
Nog 8 dagen en ik ga weer naar huis!
Tijdens het werken, kom ik hier, vrij regelmatigl even lezen, dit om de teller ff op 0 te zetten! Posten en helpen, zit er dan helaas niet meer in. ![]() Gelukkig ga ik 3 maal per jaar in congé ![]() Groetjes vero
|
Je kan er ook opnieuw een meer neutrale reflectie aan toevoegen.
Wat dan ook, het belangrijkkste is dat je een goeie selectie maakt van de glazen (enkel voorkant, en niet de zijkanten). Daar binnenin kan je doen wat je wil dan. Hier is de refletie er ingezet met brush, wit en zwart.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Canon 430EZ flitser valt uit | liquid_ice | Accessoires | 6 | 30 mei 2008 20:16 |
| Hoe zelf schimmel uit lens halen? | DrJeckyll | Objectieven | 8 | 28 juni 2007 18:53 |
| Help...reflectie! | Pruedence | Fotobewerking | 8 | 31 mei 2007 11:58 |
| Nikon D200 uit Amerika ? | christaan5 | Camera's | 8 | 11 mei 2007 08:57 |
| hoe een kat medicijnen toedienen | Stef | Chit Chat - Archief | 9 | 15 februari 2003 00:36 |
![]() |