Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PS Bridge - Map per rating?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PS Bridge - Map per rating?

    Hi allemaal,

    Telkens ik mijn foto's upload op mijn Mac evalueer ik ze door in PS Bridge ratings toe te kennen aan iedere foto.

    Ik had graag een map gemaakt die enkel de beste beelden bevat. Is er daarom een eenvoudige manier om bvba alle foto's met een 3star rating apart op te slaan?

    Thanks voor de tips alvast!

  • #2
    Re: PS Bridge - Map per rating?

    Aangezien er nog geen reactie kwam, wil dit dan zeggen dat dit niet mogelijk is?

    Hoe gaan jullie te werk? Hoe organiseren jullie dan al jullie bestanden om er voor te zorgen dat de beste beelden ergens gegroepeerd staan? Of hoe is jullie database aan foto's georganiseerd?

    Bedankt!

    Comment


    • #3
      Re: PS Bridge - Map per rating?

      In bridge geef je dus de opnames een rating zoals jij doet.
      Dan kan je links in bridge (in het filtervenster) de opnames selecteren met bvb 2 stars, 3 stars, 4 stars enz ....
      Kies je dan 3 stars (zoals in jouw uitleg) dan komen enkel alle opnames te zien die 3 sterren hebben.
      Dan kan je al die opnames selecteren (contol a of command a) en met je rechtermuisknop krijg je dan een keuzelijstje wat je wilt doen, kopiëren naar en verplaatsen naar staat er ook tussen.
      Dus je klikt op verplaatsen naar en dan kan je kiezen in welke map je die opnames wilt plaatsen..

      Ik hoop dat het zo duidelijk is, want het is makkelijker te doen dan het op te schrijven ;-)

      grts
      Sieg
      Last edited by Sieg; 9 september 2016, 16:19.
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: PS Bridge - Map per rating?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        In bridge geef je dus de opnames een rating zoals jij doet.
        Dan kan je links in bridge (in het filtervenster) de opnames selecteren met bvb 2 stars, 3 stars, 4 stars enz ....
        Kies je dan 3 stars (zoals in jouw uitleg) dan komen enkel alle opnames te zien die 3 sterren hebben.
        Dan kan je al die opnames selecteren (contol a of command a) en met je rechtermuisknop krijg je dan een keuzelijstje wat je wilt doen, kopiëren naar en verplaatsen naar staat er ook tussen.
        Dus je klikt op verplaatsen naar en dan kan je kiezen in welke map je die opnames wilt plaatsen..

        Ik hoop dat het zo duidelijk is, want het is makkelijker te doen dan het op te schrijven ;-)

        grts
        Sieg
        Hi Sieg,

        Perfect!! Dit is exact het antwoord waarnaar ik op zoek was. Maakt mijn leven een heel pak eenvoudiger!!

        Enorm bedankt.

        Comment

        Working...
        X