Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met kalibratie nieuw eizo scherm met color munky smile

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen met kalibratie nieuw eizo scherm met color munky smile

    Ik ben onlangs overgegaan tot de aankoop van een tweede scherm (om aan mijn mac book pro te koppelen) - Eizo Color Edge CS-240. Ik heb deze week ook een color munky smile gekocht omdat ik mijn scherm correct wilde kalibreren. Ik heb al van alles geprobeerd maar slaag er niet in om dat te doen. Bij het scherm van Eizo hoort het programma ColorNavigator 6 (gedownload van het net - recentste versie die hoort bij mijn monitor) ; anderzijds heb je ook nog je Color munki smile (met bijhorende software maar die zou je niet nodig hebben aangezien er al software bij het eizoscherm zit) . Ik heb de handleiding van colornavigator 6 gedownload en bekeken. Het programma kan mijn color munki blijkbaar niet detecteren. Ik krijg in het programma colornavigator steeds de volgende melding : Failed to defect measurement device : 1. check your mesurement device is contact to the computer (dat is gebeurd - de color munki is verbonden met mijn laptop) - 2. to use colormunk, uncheck "colorMunki" on "x-rite devices "of the "system preferences" (hier weet ik niet wat er bedoeld wordt ; onder systeemvoorkeuren vind ik zo'n apparaten niet terug - ; 3. quit software that is using colormunki (ik denk niet dat er andere software van colormunki gebruik maakt). Is er iemand die weet hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen. alvast bedankt

  • #2
    Re: problemen met kalibratie nieuw eizo scherm met color munky smile

    intussen vind ik bij de info over color munky smile op de site van cameranu.nl "opgelet : niet te gebruiken met Eizo Color Navigator" (ik heb het via een andere site gekocht).

    Comment

    Working...
    X