Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Please kan er mij iemand helpen ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Please kan er mij iemand helpen ??

    Ik ben een absolute leek in het verwerken van foto's maar ik ben nu toch dringend op zoek naar iemand die mij kan helpen.Ik denk dat het vrij eenvoudig is maar ik geraak er echt niet aan uit

    Ik heb een online winkeltje in kinderkleding en zou graag mijn foto's daarvan iets bewerken.... De bedoeling zou zijn, de achtergrond verwijderen en dan zo op de website te plaatsten.Na uren proberen is het me al gelukt om de achtergrond te wissen maar als ik de foto dan op de site plaats dan krijg ik nog steeds een witte achtergrond van mijn foto's op een zwarte achtergrond van de webpagina.Bedoeling is dus dat gewoon de detailafbeelding er komt te staan.Ik heb een voorbeeld site hoe ik mijn foto's dolgraag zou maken www.pimpompee.nl ;
    Wie o wie is er bereid om mij in enkele stappen uit te leggen hoe ik dit kan verwezelijken ? Ik weet dat ik hier absoluut niet thuishoor tussen al die profs maar waar kan ik het beter vragen

    De goede ziel die mij wil helpen kan mij mailen op lauragirl64@hotmail.com , of als het ook mogelijk is hier enige uitleg plaatsen.
    Ik wacht met spanning af en hoop zoooooo dat ik eninge hulp kan krijgen .
    Groetjes lauragirl
    Lauragirl

  • #2
    laura, als je je foto gaat bewerken (ik veronderstel in photshop?), zorg dan dat je foto een laag is. Dit zie je in lagenpalet aan de rechterkant. Indien het geen laag is (slotje), dubbelklik dan op de layer en maak er een laag van.