|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Citaat:
|
Bij deze hier m'n recentste werkje.
Het is bedoeld als artwork bij een conceptverhaal / conceptmuziek. Had graag jullie (gefundeerde) meningen gehad. Alles is zelf gecreëerd (tot de lichtjes in de gebouwen toe)
|
|
||||
|
[QUOTE=Vinnydizzy;2536111]Bij deze hier m'n recentste werkje.
Het is bedoeld als artwork bij een conceptverhaal / conceptmuziek. Had graag jullie (gefundeerde) meningen gehad. Alles is zelf gecreëerd (tot de lichtjes in de gebouwen toe) QUOTE] Knap futuristisch.
|
|
|||||
|
Dit is mijn allereerste PS-project, heb nogbakken te leren mar ben er volop aan aan het werken
![]() Dit is een fotobewerking van mijn grootmoeder in spé die zelf ook met PS begonnen is. Bij het uitpriten is hij wel wat donkerder geworden, mar al ij al viel het nog mee. ![]()
|
@vinnydizzy
knap gedaan ![]() (persoonlijk zou ik de flatgebouwen nog wat nabewerken met dodge-burn voor de schaduwen de linkse vliegende kopel vind ik het mooist, maar voor een gedeelte misschien wat oplichten om mooier lichteffect te hebben aan de rand bij de aardkluit van de piramides zou ik wat ruis indoen om wat meer structuur te bekomen) |
|
|||
|
Citaat:
De flatgebouwen dienen idd nog wat karakter te krijgen. Zal er nog wat mos en schaduwpartijen aan toevoegen. Ik zal eens zien wat betreft het oplichten van het linkse schip. Ik kan de schaduwlaag nog aanpassen dat het een lieve lust is. Bij de piramides zit er voldoende detail in hoor, maar bij deze verkleining komt het niet zo goed uit. Alvast bedankt voor de reakties alvast! |
|
|||
|
http://rookery2.worth1000.com/storag..._1024x2000.jpg
ooit eens eentje gemaakt voor een contest op worth1000 ![]() [Mod]Omdat de foto de BD-maxima overschrijdt (max. 900px langste zijde), is ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen en daarna de foto opnieuw zichtbaar maken. Dank voor je medewerking.[/Mod] Laatst gewijzigd door LesC; 19 januari 2010 om 16:34 |
|
||||
|
leuke speling op de cd cover van nirvana
|
Nog een ander eentje uit de reeks "day after tomorrow".
Een eigen foto bewerkt met allerhande texturen & brushes, dodge & burn, filter verplaatsen en laageffekten. Een paar uurtjes werk.
|
|
||||
|
da wordt een fijne crash
|
Citaat:
![]() enkel je zwaan kan nog iets beter denk ik ![]() nu zit ze er te zeer opgeplakt in het water hier kan je met de kloonstempel en een laagmasker veel meer uit halen ![]() eventueel nog een kleine spiegeling in het water en het plaatje is af ![]() ben zo vrij geweest je foto even af te halen en de bewerking eens uit te proberen en de zwaan komt dan veel aangenamer over ![]() maar ik laat aan u de eer om het zelf nog eens te proberen
|
Citaat:
![]() veel natuurlijker ![]() vind je zelf ook niet
|
hey
hier heb je mijn site: bij photoshop vind je het meeste van mijn fotobewerkingen (let niet op mijn homepage, die is nog niet afgewerkt) hier al een voorsmaakje: ![]() dit is de making of: http://www.tsgrafx.be/gif/4.gif [Mod]Ik heb die gif, die toch een beetje zwaar is (1,2MB waar we streven naar een max grootte van ±500KB), achter een linkje geplaatst.[/Mod]
Laatst gewijzigd door LesC; 10 februari 2010 om 14:39 Reden: Foto achter linkje geplaatst |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reistips voor weekendjes en daguitstappen - gebundeld! | vanslycken | Reisfotografie | 37 | 3 juni 2009 18:56 |
| Aantal foto's per dag voor showcase beperken | RUPSELKOPKE | Algemeen | 430 | 26 maart 2009 16:33 |
| Spooky's beoordelingen Challenge Feb 09 | spooky | Challenge-of-the-Month | 5 | 3 maart 2009 19:26 |
| Wat kost het allemaal?? | KvP | Camera's | 152 | 26 juli 2005 16:13 |
![]() |