Als je dat allemaal kan
Je zal waarschijnlijk een kei moeten zijn om nog te zien dat het een bewerking is.![]()
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Mijn poging...
![]()
kzal der ook nog eens ene neerpoten se...t'is wel iets anders dan de eerder geplaatste princesjes..
![]()
Voor mij mag er hier dagelijks wat bijkomen. Altijd leuk om te zien wat anderen doen![]()
[QUOTE=kraaijer;2992151]Mijn poging...
Het is een bewerking maar ik weet zo niet of er echt extreme wijzigingen zijn aangebracht of enkel het verouderen van de foto als het dat was is het u wel gelukt.
Groetjes
Renée
Canon 5D Mark II, Canon 450D
Zoals in mijn vorige reactie vermeld als het om verouderen van de foto ging is het geslaagd
Groetjes
Renée
Voor de liefhebbers van dit soort bewerkingen![]()
Eigen foto's gebruikt.
Mooi hoor.
niet helemaal mijn ding maar erg mooi gemaakt.
Groetjes
Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Merci voor het compliment. Ik roei met de riemen die ik ter beschikking hebniet helemaal mijn ding maar erg mooi gemaakt.
Ik kom hier regelmatig eens kijken of er toch niet wat bijkomt, niet te veel mensen leven zich eens lekker uit hier. Toch al heel mooie dingen zien staan waar ik enkel van kan dromen![]()
Ik heb er ook maar 1x wat neer gezet.
Vind het ook leuk om foto's te bewerken ook al zijn het mooie foto's van het net.
Het gaat hier om een bewerking of moeten het eigen foto's zijn.
ook komen er niet zoveel reacties das jammer want daar kunnen we toch veel van leren.
een grafisch oefeningske
The Knight That Says Ni...kon
Kijk dat is fantastisch mooi.
Zou graag weten hoe je zoiets maakt in photoshop.
Erg Leuk
Ook een knappe bewerking. Bedankt om te delen![]()
Het is zo leuk om te doen en te bekijken. Dat er daar minder liefhebbers voor zijn is wel te verstaan, maar deze die komen kijken waarderen het soort werk dan ook.
Ik geef de voorkeur aan eigen gemaakte foto's om iets mee te doen. Dan heb je twee hobby's om te combineren![]()
Om even op het doel terug te komen van dit topic zou het misschien toch wel leuk zijn om eventueel een kleine tutorial te voorzien van hoe deze mooie beelden tot stand zijn gekomen?
Dit wordt dikwijls gevraagd maar velen blijven op hun honger zitten..![]()
dat zou idd een mooi iets zijn mocht iedereen er een tutorial bij doen![]()
Groetjes Rudy
Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM
1 canvas vergroot tot 7000x5000
2 Zwarte laag gemaakt en onderaan gelegd
3 Witte achtergrond geselecteerd en selectie omgekeerd
4 De kerel weggeknipt (waardoor zijn silhouet overbleef) en op een transparante laag geplakt
5 De laag met de witte achtergrond (en met de silhouet) en de transparante laag met de persoon op verschoven zodat ze in die positie staan.
6 levels aangepast om het zwart van zijn trui te doen dichtlopen met de achtergrond.
7 penseeltje hier en daar
8 crop
9 save
![]()
The Knight That Says Ni...kon
Sportsterpeke
Dan zal ik inderdaad een boekje om nota te nemen bij de hand moeten leren houden. Nu doe ik maar wat lukraak en kijk wat er uit de bus kan komen. Ik ben er zeker van dat ik veel overbodige stappen maak om aan het resultaat te komen. Of dit dan een hulp zou zijn voor anderen weet ik echt niet?dat zou idd een mooi iets zijn mocht iedereen er een tutorial bij doen
Het is inderdaad aardig meegenomen als men het stap voor stap kan meegeven.![]()
Putor zo moet het..Das een mooi gebaar.![]()