|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
ik vroeg mij af of het mogelijk is om langs de command line met photoshop mee te geven welke acties je op een aantal foto's wilt uitvoeren. Zodat je bijvoorbeeld bepaalde zaken kan automatiseren en vanuit een programmaatje kan aansturen.
|
|
|||
|
de actions of handelingen maken dit enigszins mogelijk, maar niet via een command line vrees ik. Je kan wel droplets maken op basis van de actions. Hier ben ik evenwel zelf nog niet mee bezig geweest. Ik ga het eens opzoeken.
|
En er is ook nog de scripting.
Geen ervaring mee, maar te vinden op: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=1536 Photoshop 7.0 Scripting plug-in (Mac | Win) to automate repetitive tasks and key workflows using rich scripting support for JavaScript, AppleScript, and Microsoft Visual Basic
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kaders in Photoshop Elements | Benny | Fotobewerking | 1 | 2 mei 2003 12:45 |
| Photoshop 7.0 | yannick | Fotobewerking | 5 | 29 oktober 2002 15:10 |
| Photoshop elements 2 | sjarelke | Fotobewerking | 8 | 10 augustus 2002 16:46 |
| Boek voor Photoshop | The_End | Fotobewerking | 3 | 25 juli 2002 17:34 |
| Photoshop 5.5 en Photoshop elements naast elkaar | Herman | Fotobewerking | 2 | 12 maart 2002 16:35 |
![]() |