Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photomatix (HDR)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photomatix (HDR)

    hoi jongens ..
    ik heb net Photomatix gedownload en mijn eerste HDR testje gemaakt .. en ik moet zeggen dat dit goed gelukt is voor de eerste keer ..
    maar nu heb ik het probleem dat als ik hem wil opslaan Photomatix hem watermerkt met hun logo.
    waarschijnlijk omdat ze je willen laten betalen? ..
    nu vraag ik mij af of jullie allemaal betaald hebben.

    PS cs4 heb ik wel gratis kunnen downloaden btw
    Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

  • #2
    Re: Photomatix (HDR)

    als je CS4 gratis gevonden hebt vind je deze zo ook wel
    welke ook intressant zijn en gewoon toe te passen op een j-peg zijn TOPAZ ADJUST EN REDYNAMIX zeer goed resultaat kijk eens op flikr geef eens zoekterm topaz in
    Nikon D810 - Nikon MB-D12 batterijgrip -28mm F 1.8 G - 50 mm F 1.8 G - 85mm F 1.8 G -16-35 F4 -24-120mm f/4G VR -70-200 F4 - 28-300mm VR - SB700
    Nikon V1-FT1 10-30 en 30-100

    Comment


    • #3
      Re: Photomatix (HDR)

      De discussie of je voor commerciele software betaald is even irrelevant als een discussie of je voor je camera en lenzen moet betalen of deze beter steelt.

      Er gaat een slotje op deze discussie tot iemand me kan overtuigen dat het meer is dan het hengelen naar een illegale license-key.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment

      Working...
      X