Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

noiseware + batch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • noiseware + batch

    Hallo,

    Wanneer je met NoiseNinja of NoiseWare een foto wil ontdoen van noise, dan start je de plugin en dan zal de plugin vanzelf meestal de aanwezige noise gaan zoeken en zo goed mogelijk corrigeren. Nu is de vraag, als ik het De-Noisen van een image in een batch steek samen met een paar andere bewerkingen, zal noiseware dan voor elke foto apart een analyse gaan maken van de aanwezige ruis, of zal het steeds het profiel gebruiken die eerder werd opgenomen tijdens het creëeren van mijn batch???

    mvg,
    PJ
    I will harness all available light with super-fast aperture lenses

  • #2
    Re: noiseware + batch

    Het zal elke foto wel analyseren denk ik, maar de instellingen van hoeveel noise je wilt verwijderen zal bij elke foto dan wel hetzelfde worden toegepast.

    Comment


    • #3
      Re: noiseware + batch

      Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
      Hallo,

      Wanneer je met NoiseNinja of NoiseWare een foto wil ontdoen van noise, dan start je de plugin en dan zal de plugin vanzelf meestal de aanwezige noise gaan zoeken en zo goed mogelijk corrigeren. Nu is de vraag, als ik het De-Noisen van een image in een batch steek samen met een paar andere bewerkingen, zal noiseware dan voor elke foto apart een analyse gaan maken van de aanwezige ruis, of zal het steeds het profiel gebruiken die eerder werd opgenomen tijdens het creëeren van mijn batch???

      mvg,
      PJ

      Ik kan enkel praten over noiseware en batch via photoshop.
      In een Batch van photoshop word de plug-in aangesproken met een aantal parameters. Kies je deze batch, dan zijn de instellingen voor alle foto's hetzelfde.

      Comment


      • #4
        Re: noiseware + batch

        ja ok, da's logisch. De parameters die je ZELF INSTELT zoals bvb de hoeveelheid color noise die je weg wil, die zijn overal het zelfde omdat je dat ZELF gaat ingeven. Maar alvorens je KAN ingeven maakt de plugin uit zichzelf al een noise profiel op. Zal hij dan ook datzelfde profiel overal gebruiken, of toch apart een profiel maken telkens?
        I will harness all available light with super-fast aperture lenses

        Comment

        Working...
        X