Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon transfer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon transfer

    Hallo
    Ik heb Nikon tranfer op mijn pc staan om de beelden van camera naar pc over te brengen, Er staan 2 mappen op mijn geheugenkaartje,maar bij het overbrengen wordt er maar 1 map getoond.
    Nu is mijn vraag,waar of hoe kan ik die 2de map terug vinden om over te zetten naar pc
    Mvg
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

  • #2
    Re: Nikon transfer

    Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
    Hallo
    Ik heb Nikon tranfer op mijn pc staan om de beelden van camera naar pc over te brengen, Er staan 2 mappen op mijn geheugenkaartje,maar bij het overbrengen wordt er maar 1 map getoond.
    Nu is mijn vraag,waar of hoe kan ik die 2de map terug vinden om over te zetten naar pc
    Mvg
    Kun je via de verkenner (windows?) niet aan je geheugenkaart op je toestel? En anders kaartlezer gebruiken. Hoe komt andere map er in de eerste plaats op te staan?

    Comment


    • #3
      Re: Nikon transfer

      Oorspronkelijk geplaatst door cappelleh Bekijk bericht
      Kun je via de verkenner (windows?) niet aan je geheugenkaart op je toestel? En anders kaartlezer gebruiken. Hoe komt andere map er in de eerste plaats op te staan?
      Ik ken de D70s niet om je gerichtere info te kunnen geven, maar normaal moet je de mappen via windows verkenner kunnen zien, zeker als die 2e map ook door het toestel zelf aangemaak werd
      Probeer misschien eens om die 2e map als actieve map te selecteren op je toestel en kijk dan eens of Nikon Transfer die map weergeeft ipv de 1ste

      Op bvb een D300 kun je ook meerdere mappen maken, nodig voor grote capaciteits kaartjes en foto's met lagere resolutie - een map kan slechts 999 foto's aan. Ook een nieuwe map wanneer een foto het nummer 9999 heeft.
      'k heb het zelf nog nooit nodig gehad

      Heb je alle fotos eraf gehaald formateer dan de kaart opnieuw op je toestel zodat er geen mappenstructuur meer achterblijft
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment

      Working...
      X