Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nik gered!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nik gered!

    Hopelijk ook blijvend compatibel in de nieuwere versies met adobe



    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

  • #2
    Re: Nik gered!

    Had het ook al op meerdere locaties gelezen, lijkt me een goede zaak
    Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in DXO t.o.v. Google.
    Waarschijnlijk zal mettertijd de soft wel weer betalend worden, maar daar heb ik niks op tegen als er regelmatig net zoals vroeger updates komen

    Tevens hier is de officiële link al voor de download op DXO https://nikcollection.dxo.com/

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Nik gered!

      Dat zou idd een goede zaak zijn want nu was het een beetje aan zijn lot overgelaten door google.

      Comment


      • #4
        Re: Nik gered!

        DxO OpticsPro is momenteel vrij zwak op gebied van bewerking, heb eerder de indruk dat de nik-tools onderdeel gaan zijn van DxO OpticsPro.

        DXO schrijft:
        with Nik’s tools, which offer new creative opportunities to millions of photographers. The new version of our flagship software DxO OpticsPro, which is available as of now under its new name DxO PhotoLab, is the first embodiment of this thrilling acquisition with built-in U Point technology.
        www.polartha.com

        Comment


        • #5
          Re: Nik gered!

          Oorspronkelijk geplaatst door polartha Bekijk bericht
          DxO OpticsPro is momenteel vrij zwak op gebied van bewerking, heb eerder de indruk dat de nik-tools onderdeel gaan zijn van DxO OpticsPro.

          DXO schrijft:
          with Nik’s tools, which offer new creative opportunities to millions of photographers. The new version of our flagship software DxO OpticsPro, which is available as of now under its new name DxO PhotoLab, is the first embodiment of this thrilling acquisition with built-in U Point technology.
          Uiteraard, een bedrijf neemt niks over als ze er zelf geen baat bij hebben natuurlijk

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Nik gered!

            de vraag is of ze nog als aparte bundel gaan aangeboden worden
            www.polartha.com

            Comment


            • #7
              Re: Nik gered!

              had volgende niet gelezen, dus huidige versie blijft gratis beschikbaar
              DxO plans to continue development of the Nik Collection. The current version will remain available for free on DxO’s dedicated website, while a new “Nik Collection 2018 Edition” is planned for mid-next year.
              www.polartha.com

              Comment


              • #8
                Re: Nik gered!

                Oorspronkelijk geplaatst door polartha Bekijk bericht
                had volgende niet gelezen, dus huidige versie blijft gratis beschikbaar
                DxO plans to continue development of the Nik Collection. The current version will remain available for free on DxO’s dedicated website, while a new “Nik Collection 2018 Edition” is planned for mid-next year.
                Maar zoals nu zonder update voor met de nieuwere software's samen te kunnen werken dus uiteindelijk wordt het terug een betalend iets, wat ik eigenlijk wel begrijp,
                Ik werk ook niet gratis

                Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment

                Working...
                X