Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooie wimpers maken in Photoshop 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooie wimpers maken in Photoshop 7

    Ik gebruik ps7, nu ben ik al tijden aan het expirimenteren met wat portret foto's om deze op te knappen. Ik wil graag mooie strakke wimpers maken, ik heb her en der wel iets gevonden, maar het resultaat is niet wat ik wil. Het ziet er echt te geplakt uit. ik heb wat wimpers gevonden die ik als brusch gebruik.

    kan iemand mij hier op weg helpen.

    ik heb er een voorbeeld bij gedaan, Let wel, dit is sclechts een kladblok hoor, dus niets is echt netjes gedaan, maar deze foto misbruik ik hiervoor.

    en wellicht kan iemand met een tip geven met wat info en hoe te gebruiken over extraheren.

    ps weet niet hoe ik een bijlage kan toevoegen hioer.. ook zoeken heeft geen soelaas geboden.
    Last edited by Eric1967; 16 maart 2008, 10:00. Reden: foto toevoegen.

  • #2
    Re: Mooie wimpers maken in os7

    Met de pentool kan je ze tekenen.


    Comment


    • #3
      Re: Mooie wimpers maken in Photoshop 7

      Ik heb even lopen pielen, maar lukt me niet erg, ook omdat deze tut in het engels word gegeven en dit niet mn sterkste kant is. Bovendien gebruik ik inmiddels cs3 NL versie, en dat is toch weer anders. kan iemand mij helpen hoe ik mooie wimpers teken.? Ik heb ook al diverse brushes geinstalleerd, maar ook dat word niet zo mooi.

      Comment


      • #4
        Re: Mooie wimpers maken in Photoshop 7

        En waar loopt het dan precies mis?

        Comment


        • #5
          Re: Mooie wimpers maken in Photoshop 7

          Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
          En waar loopt het dan precies mis?
          waar niet eigenlijk, dit is mn eerste tryout, daarna wil ik me richten op extraheren, maar ik weet bijgodgratie niet hoe ik moet beginnen met tekenen, en zoek al weken naar een NL tut hierover. heb ook dus brushes, maar dat is ook niet wat ik wil. gewoon ragfijne scherpe wimpers wil ik maken.

          pc gebruik nu dus cs3 (NL)

          Comment


          • #6
            Re: Mooie wimpers maken in Photoshop 7

            Oorspronkelijk geplaatst door Eric1967 Bekijk bericht
            waar niet eigenlijk, dit is mn eerste tryout, daarna wil ik me richten op extraheren, maar ik weet bijgodgratie niet hoe ik moet beginnen met tekenen, en zoek al weken naar een NL tut hierover. heb ook dus brushes, maar dat is ook niet wat ik wil. gewoon ragfijne scherpe wimpers wil ik maken.

            pc gebruik nu dus cs3 (NL)
            Een wimper tekenen doe je met de pentool (pengereedschap).
            Dus moet je eerst leren het pengereedschap te gebruiken. Een wimper is nu iets heel eenvoudig, dus dat zal nog meevallen, maar toch...je moet beginnen bij het begin.

            gratis cursus Excel, gratis cursus Access, gratis cursus Word, gratis cursus PowerPoint, gratis cursus Photoshop, gratis cursus Office, nederlands, dutch


            Als je op youtube 'pentool in photoshop' intikt heb je een ganse resem tutorials over het gebruik van de pentool. Je zet het geluid af en dan hoor je het engels niet .

            Ik heb er voor u reeds de goeie uitgehaald:



            In deze video bv zie je het maken van eyelashes met brushes

            High Quality http://www.youtube.com/watch?v=h7nWSHxIeEQ&fmt=18Create false eyelashes quickly and simply with some fancy custom brushes that you can download ...




            ...en in het tweede deel met de pentool:

            Create believable eyelashes with the Pen tools. It's the way the pros do it.

            Comment


            • #7
              Re: Mooie wimpers maken in Photoshop 7

              Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
              Een wimper tekenen doe je met de pentool (pengereedschap).
              Dus moet je eerst leren het pengereedschap te gebruiken. Een wimper is nu iets heel eenvoudig, dus dat zal nog meevallen, maar toch...je moet beginnen bij het begin.

              gratis cursus Excel, gratis cursus Access, gratis cursus Word, gratis cursus PowerPoint, gratis cursus Photoshop, gratis cursus Office, nederlands, dutch


              Als je op youtube 'pentool in photoshop' intikt heb je een ganse resem tutorials over het gebruik van de pentool. Je zet het geluid af en dan hoor je het engels niet .

              Ik heb er voor u reeds de goeie uitgehaald:



              In deze video bv zie je het maken van eyelashes met brushes

              High Quality http://www.youtube.com/watch?v=h7nWSHxIeEQ&fmt=18Create false eyelashes quickly and simply with some fancy custom brushes that you can download ...




              ...en in het tweede deel met de pentool:

              http://nl.youtube.com/watch?v=qoqDsJS9NQM
              WOW dank je wel, wat een waardevolle tips, ga direkt kijken..

              Comment

              Working...
              X