|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Heb op m'n Engelstalige blog onlangs een reviewke gedaan van de web-plugins van Sean McCormack (die niet alleen LRB Portfolio maar ook Exhibition maakt).
En hier vind je de user guide zoals Sean 'm zelf gemaakt heeft. Die is vrij duidelijk, dacht ik... LRB ondersteunt galerijen zonder dat je er ingewikkelde dingen moet voor doen (zoals bv. bij Slideshow Pro het geval is). De clou is dat je op voorhand moet plannen hoeveel foto's je per galerij wil. Succes ermee! Ik vind het in ieder geval een goede, snelle en goedkope oplossing om - al was het maar tijdelijk - een website uit de grond te stampen...
||||
|
Je kan ofwel de site exporteren naar een map op je computer en dan uploaden via een ftp-programma, ofwel uploaden via Lightroom's ingebouwde ftp-functionaliteit. Je moet daar dan wel eerst de servergegevens ingeven.
Ik denk dat via FTP misschien meer aangewezen is, aangezien het hier om een volledige website gaat. Heb LRB nog nooit proberen up te loaden via LR's ingebouwde functionaliteit. Gebruik die eerder voor kleinere galerijtjes van bv. Simpleviewer of zo...
||||
|
Gaat perfect via de plugin, maar let er vooral op dat de doelmap de juiste is. Zo kan je dat ook perfect up-to-date houden.
|||||
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |