Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Legitieme versie Adobe CS6 Master Collection of Design Standaard kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Legitieme versie Adobe CS6 Master Collection of Design Standaard kopen

    Hallo iedereen,

    Ik kijk al enkele jaren af en toe eens mee op het forum, nu heb ik een vraagje dus heb ik maar eens een account aangemaakt.

    Weet iemand waar ik nog Adobe CS6 voor Windows kan kopen? Het is belangrijk dat het een legitieme versie is, want het zal worden gebruikt in een bedrijfsomgeving.
    CC voor bedrijven kost ongeveeer 1000€/jaar, maar we zullen de functionaliteiten van CC niet kunnen gebruiken. Dus zal ik het fotografiepakket van CC aanschaffen voor 10€/maand en zal ik voor de andere programma's CS6 gebruiken. Ik zoek dus een licentie waarbij ik Indesign en Illustrator heb voor een betaalbare prijs.

    Als er iemand is die CS6 heeft, maar reeds geupgrade heeft naar CC en dus geen enkel systeem heeft met de CS6 licentie, dan wil ik die ook wel overkopen als de prijs goed zit.

    Alle hulp wordt enorm gewaardeerd.

  • #2
    Re: Legitieme versie Adobe CS6 Master Collection of Design Standaard kopen

    Weet niemand waar ik dit kan kopen? Mag ook via PM als het een forumregel is dat je geen reclame of zo mag maken .

    Comment


    • #3
      Re: Legitieme versie Adobe CS6 Master Collection of Design Standaard kopen

      De software is gratis, het gebruik is maandelijks te betalen en overkopen is niet nodig want dit gaat dus niet.
      Lees eens de voorwaarden op Adobe.
      Een CS6 zal je wel vinden op Ebay maar daar ben je niks mee. Deze die een CS6 hadden voor de CC werd uitgebracht kunnen die verder gebruiken en alleen deze.
      Nieuwe gebruikers kunnen alleen nog CC gebruiken.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Legitieme versie Adobe CS6 Master Collection of Design Standaard kopen

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        De software is gratis, het gebruik is maandelijks te betalen en overkopen is niet nodig want dit gaat dus niet.
        Lees eens de voorwaarden op Adobe.
        Een CS6 zal je wel vinden op Ebay maar daar ben je niks mee. Deze die een CS6 hadden voor de CC werd uitgebracht kunnen die verder gebruiken en alleen deze.
        Nieuwe gebruikers kunnen alleen nog CC gebruiken.
        Zeker en vast niet waar. Adobe verkoopt zelf nog CS6 (telefonisch), maar ze vragen er 3000€ voor excl btw. Een CS6 licentie kan je wel overbrengen op een andere pc. CS6 is de versie voor het maandelijks betalend model (waarbij ze verwachten dat het de inkomsten tegen 2018 zal verdubbelen tov van een eenmalig betalen model). Ik ben niet echt akkoord met de manier dat CC werkt (niet meer kunnen werken als je stopt met betalen), maar ik denk dat we zo goed als verplicht zullen zijn om te upgraden naar CC.

        Comment

        Working...
        X