Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

    Als je je visa kaart vernietigd en een nieuwe kaart aanvraagt kan men met de gegevens van de oude kaart geen geld meer innen. Is ook zo als de VISA kaart verloopt (expiry date) en vervangen wordt.
    www.polartha.com

    Comment


    • #17
      Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

      Oorspronkelijk geplaatst door polartha Bekijk bericht
      Als je je visa kaart vernietigd en een nieuwe kaart aanvraagt kan men met de gegevens van de oude kaart geen geld meer innen. Is ook zo als de VISA kaart verloopt (expiry date) en vervangen wordt.
      Het volstaat dus om een nieuwe kaart aan te vragen (en een eerste maal te gebruiken). Of je ze nu doorknipt of niet zal echt geen verschil maken.
      Het doorknippen of niet zal Adobe echt wel geen zorg zijn. (Het vervangen van de ene kaart door de andere is iets anders natuurlijk).

      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

      Comment


      • #18
        Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

        "Als je je visa kaart vernietigd en een nieuwe kaart aanvraagt kan men met de gegevens van de oude kaart geen geld meer innen."

        Ik moet dit tegenspreken. Ik was in maart in Zuid-Afrika. Autoverhuurder Avis nam bij mijn eerste autohuur veel te veel geld van mijn Visa.
        Ik nam een tweede keer een auto en leverde die in op de luchthaven net voor mijn thuisreis.
        Eens thuis en om te vermijden dat zij of een andere firma mij dat opnieuw zou lappen werd de kaart vervangen door een nieuwe.
        14 dagen later haalde Avis opnieuw een erg hoog bedrag af van mijn NIEUWE kaart i.v.m. de laatste ingeleverde auto.

        Dit is geen broodje aap verhaal. Echt gebeurd.

        anderzijds..... voor mijn Adobe abonnement diende ik manueel mijn nieuwe Visakaartnummer in te geven op hun website.
        Straatfotograaf in Antwerpen

        Comment


        • #19
          Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

          Bij de nieuwe kaart is het cvc nummer verschillend en normaliter ook de vervaldag. (Tenzij een vervanging in dezelfde maand of trimester)
          Ik kan me niet voorstellen dat de kredietkaart maatschappij een probleem zou hebben gemaakt van de terugstorting in dit geval. Dit is immers de basis van het systeem.

          Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

          Comment


          • #20
            Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

            Aanvulling: in uw geval zal het autoverhuurbedrijf verklaren dat de garantie werd afgeleverd toen de kredietkaart nog geldig was.

            Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

            Comment


            • #21
              Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

              [QUOTE=Eduardo;4576060
              anderzijds..... voor mijn Adobe abonnement diende ik manueel mijn nieuwe Visakaartnummer in te geven op hun website.[/QUOTE]

              Verloop dit vlot als je visakaart vervalt en je een nieuwe krijgt?

              Groetjes
              Paul
              Paul Dhondt
              Secretaris
              Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

              Comment


              • #22
                Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

                Ja, de omschakeling van een oude naar een nieuwe Visa-kaart ging zeer supervlot.
                Ook bij Adobe geen onderbreking nadat ik de nieuwe kaart had gemeld en ingevuld in mijn account.
                Ik betaal per maand.
                Straatfotograaf in Antwerpen

                Comment


                • #23
                  Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

                  Bedankt,
                  Ik maakte mij daar wat zorgen over.
                  Groetjes en een fijn weekend.
                  Paul
                  Paul Dhondt
                  Secretaris
                  Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                    Wat de alternatieven betreft, die gaan dezelfde weg op, kijk naar Capture One, en de rest volgt wel...
                    Capture One kan je nog steeds aankopen? Heb mijn Pro zelfs voor 50€ kunnen kopen (werkt dan enkel voor Sony toestellen)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

                      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                      Ik ben nog steeds opzoek naar een deftig alternatief voor LR. Ik had gehoopt dat het ge hypte ON1 een mogelijkheid was. Maar er is nog werk aan. En ik heb een abb bij Adobe. Wel heel spijtig dat hun model weinig van n de beloftes waar maakt. Waar zitten die nieuwe functies die eerst in cc beschikbaar worden.
                      De ontwikkelaars van Luminar zijn bezig een lightroom alternatief aan het ontwikkelen. https://macphun.com/luminar
                      https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kun je Adobe CC abonnement te allen tijde stopzetten?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                        De ontwikkelaars van Luminar zijn bezig een lightroom alternatief aan het ontwikkelen. https://macphun.com/luminar
                        Ik heb ON1 terug opgepakt, al veel filmpjes op youtube bekeken. Het lijkt nu alles te doen wat ik nodig heb.
                        Slecht een spijtig ding, de LR Plugin voor smugmug is heel goed.

                        Wat kun je eigenlijk nog doen met LR als je CC opzegt ? Ik dacht dat de develop module niet meer werkte maar de rest nog wel.
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

                        Comment

                        Working...
                        X