Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan iemand helpen. Hoe heb ik dit ooit gedaan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kan iemand helpen. Hoe heb ik dit ooit gedaan?



    Voor de website van een vriendin heb ik ooit het logo ontworpen. Nu heeft ze mij gevraagd om meerdere foto's zo te bewerken. Het probleem is dat dit alweer zoveel jaar terug is, en ik niet meer weet hoe ik het zo heb gekregen. Inmiddels heb ik ook een andere versie van photoshop.. misschien dat het daaraan ligt?

    Ik heb al veel geprobeerd maar het komt niet eens in de buurt meer

    Wie kan mij een endje op weg helpen?

    Alvst bedankt!

  • #2
    Re: kan iemand helpen. Hoe heb ik dit ooit gedaan?

    Moest je eens zeggen welk aspect je precies zo wil krijgen?

    Witte achtergrond, gedesatureerde kleuren, uitsnede, ....

    Comment


    • #3
      Re: kan iemand helpen. Hoe heb ik dit ooit gedaan?

      Heb je al iemand gevonden die dergelijke acrobatisch toeren nog eens kan uitvoeren?

      Comment


      • #4
        Re: kan iemand helpen. Hoe heb ik dit ooit gedaan?

        Moeilijk te zien op dit kleine formaat, maar ik denk dat je de foto jebt omgezet naar zwart wit, en dan een masker gebruikt om dat turnpakje (of hoe noem je dat) weer terug te krijgen in een kleur. Tot slot heb je misschien daar nog de kleurverzadiging wat terug gebracht....
        Photoshop en The Gimp voor beginners

        Comment


        • #5
          Re: kan iemand helpen. Hoe heb ik dit ooit gedaan?

          mij lijkt t dat je de foto geinvert hebt, kijk naar de belichting (highlights/shadows), deze zijn langsonder belicht, en da lijkt me vrij bizar omdat licht meestal van boven komt
          Ook omgezet naar zwart/wit, anders zou de huid wss een blauwe tint hebben. En dan voor de kleuren van de maillot (turnpakje ) terug te krijgen zal je wel gewerkt hebben met masks en/of met laagkopies van de originele foto met verschillende blending options...
          nikon D40 + nikkor 18-55mm + sigma 50-150mm f2.8 + SB-600

          Comment


          • #6
            Re: kan iemand helpen. Hoe heb ik dit ooit gedaan?

            Ja....mij lijkt dit ook een negatief beeld, misschien als layer op een origineel in blending-mode

            Comment

            Working...
            X