Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Istock naar 5m scalen of laten doen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Istock naar 5m scalen of laten doen?

    Gegroet,

    Ik heb een leuk istock beeld dat ik wil gebruiken als campagnebeeld voor mijn schildersbedrijf. vb; http://www.istockphoto.com/stock-pho...ith-a-cane.php .

    Ik zou hiermee een stellingbash van 5 a 6m op 3m willen laten maken. Bij print and display spreken ze over 30 a 40 dpi op ware grote , maar daar kom ik niet. Ook niet met mijn D80.

    De vraag is dus is dit haalbaar?

    Indien niet. Is er een fotograaf die mij een offerte kan maken om zulk campagnebeeld te maken?

    alvast bedankt

    Groetjes Jago

  • #2
    Re: Istock naar 5m scalen of laten doen?

    Met een goed belicht beeld en scherp beeld uit eender welke hedendaagse reflexcamera is dat zonder meer mogelijk. Je kan dat via Photoshop of andere software perfect "opblazen" tot de gewenste afmetingen.
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: Istock naar 5m scalen of laten doen?

      Inderdaad, gewoon vergroten in Photoshop en het komt in orde. Tenslotte ga je niet op 30 cm afstand kijken naar een bash van 6 m hoog, dat doe je vanop een afstand. En vanop die afstand ga je de 'tekortkomingen' die in je beeld komen door het op te blazen niet merken.
      Als je een kunstboek zou maken om op de salontafel te leggen zou ik zeggen: niet doen dat opblazen. Voor deze toepassing: geen probleem.

      Comment

      Working...
      X