Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gevraagd batch photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gevraagd batch photoshop

    hallo,

    ik ben niet zo een crack in photoshop, dus vraag ik hier of er iemand een batch voor mij heeft waar de kleuren, scherpte en dergelijke wat nodig is om de foto te verbeteren.
    indien mogelijk ook een kader voor rond de foto.

    mvg

    kurt
    cams:canon eos 40D / Canon eos 300D / lens : EF-S 18-55MM / EF 28-90MM / EF 75-300MM 1:4-5,6 III USM sigma 18-55mm 70-200MM F4 L-Lens Backpack Sony Cybershot

  • #2
    Re: gevraagd batch photoshop



    Photoshop is niet echt de gemakkelijkste software om mee te beginnen, da's waar maar het hele internet staat bol van tutorials waarin alles haarfijn staat uitgelegd. Mijn inziens veel leerrijker dan gewoon anderen laten doen wat je zelf kan. Buiten PS zijn er nog vele andere goede programma's te vinden waarmee je deze zaken kan aanpassen.
    Nu, als nabewerking niet echt je ding is waarom dan de settings kleur en scherpte niet direkt op je toestel instellen?

    Comment


    • #3
      Re: gevraagd batch photoshop

      Een batch maken waarin kleuren en scherpte automatisch geregeld worden is onmogelijk daar deze bewerkingen bij iedere foto een iets andere invulling krijgen. Als je het hiermee moeilijk hebt moet je inderdaad dit overlaten aan de software van je fototoestel.
      Wat betreft de kaders: Als je mij een foto aanwijst met een kader dat je zou willen zal ik je er wel een batch voor maken en je doormailen.

      Comment

      Working...
      X