Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuji software

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fuji software

    Hallo, ben reeds enkele maanden in het bezit van een fuji xt-20, en heb nog steeds problemen om de RAF beelden te openen (bewerken) ook na de update deze maand voor het gebruik van van fuji xrawstudio, heb al geprobeerd met prog zoals darktable, dxo optics pro 11 en de probeerversie van iridient x transformer; er lukt maar één overdracht LR 5 en raw overzetten naar adobe DNG converter wat nogal lang duurt ik merk wel op dat ik nog op een imac van 2010 werk zou dat de reden kunnen zijn? graag voorstellen?

  • #2
    Re: fuji software

    DxO ondersteund niks van Fujifilm.
    Ik open mijn RAF bestanden gewoon met Adobe CS6 zonder enig probleem.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: fuji software

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      DxO ondersteund niks van Fujifilm.
      Ik open mijn RAF bestanden gewoon met Adobe CS6 zonder enig probleem.
      Geldt enkel voor de oudere Fuji's. De Fuji X-T2-RAF kan niet meer geopend worden door lokale Adone CS6. Lightroom desktop laat dit gelukkig wel nog toe.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: fuji software

        Rawtherapee voor Mac?

        Xrawstudio werkt stabiel bij mij (W10), in combinatie met Photodirector (enkel Windows).
        En hoe LR 6 omgaat met RAF files vind ik ook wel ok.
        | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

        Comment

        Working...
        X