Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

    Inderdaad, ik kon ook niet lang kijken. Het moet heel moeilijk zijn dat op een forum te moeten gooien, respect daarvoor.
    Ik kan je helaas niet helpen maar 'k leef mee, hoop echt het iemand zal kunnen.
    Veel sterkte allesinds.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #17
      Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

      Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      Inderdaad, ik kon ook niet lang kijken. Het moet heel moeilijk zijn dat op een forum te moeten gooien, respect daarvoor.
      Ik kan je helaas niet helpen maar 'k leef mee, hoop echt het iemand zal kunnen.
      Veel sterkte allesinds.
      Bijna af, tegen morgenavond.

      Walter
      D850

      Comment


      • #18
        Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

        Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit beeld beter niet had gezien ben er echt emo van geworden kippenvel en traantje
        Ik hoop recht uit mijn hart dat er een mooi beeld van gemaakt kan worden voor ts

        respect voor ts is echt wel op zijn plaats om dit op een toch groot en een beetje anoniem forum echt u hebt mijn respect en meedeleven

        stef

        Comment


        • #19
          Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

          Ik wil iedereen van harte bedanken om zo talrijk te zijn om ons te willen helpen.
          Het is idd niet gemakkelijk om dit op een forum te moeten vragen.

          Maar we waren zo radeloos op zoek naar iemand die een mooie foto voor ons kon maken zodat we een mooie foto in onze living konden ophangen van onze mooie zoon.
          Zonder dat mijn twee andere zoontjes met afschrik naar hun broertje kunnen kijken.
          Weet dat dit ook niet gemakkelijk is voor jullie om zo'n foto te bewerken.
          Dus nogmaals onze grote dank hiervoor!!!

          Comment


          • #20
            Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

            Oorspronkelijk geplaatst door Bib Bekijk bericht
            Ik wil iedereen van harte bedanken om zo talrijk te zijn om ons te willen helpen.
            Het is idd niet gemakkelijk om dit op een forum te moeten vragen.

            Maar we waren zo radeloos op zoek naar iemand die een mooie foto voor ons kon maken zodat we een mooie foto in onze living konden ophangen van onze mooie zoon.
            Zonder dat mijn twee andere zoontjes met afschrik naar hun broertje kunnen kijken.
            Weet dat dit ook niet gemakkelijk is voor jullie om zo'n foto te bewerken.
            Dus nogmaals onze grote dank hiervoor!!!
            Ik heb u net een PM toegezonden. Toch ook een eer voor mij om zo'n veel te vlug uit het leven gerukt mensje in ere te mogen herstellen.

            Walter
            D850

            Comment


            • #21
              Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

              Walter,

              - bedankt, en ik denk dat ik dat ook mag zeggen in naam van de BD-community.

              @Bib
              Veel sterkte en je mag hier op Belgiumdigital ook blijven hoor ...

              Jaja

              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Ik heb u net een PM toegezonden. Toch ook een eer voor mij om zo'n veel te vlug uit het leven gerukt mensje in ere te mogen herstellen.

              Walter
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #22
                Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Ik heb u net een PM toegezonden. Toch ook een eer voor mij om zo'n veel te vlug uit het leven gerukt mensje in ere te mogen herstellen.

                Walter
                Respect.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #23
                  Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                  Phororhacos respect voor jouw is niet in woorden uit te drukken om dit belangeloos te doen super

                  Comment


                  • #24
                    Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                    Bedankt beste BD-ers, het is gewoon vanuit een innerlijk streven automatisch gegaan en gedaan!

                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #25
                      Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      Bedankt beste BD-ers, het is gewoon vanuit een innerlijk streven automatisch gegaan en gedaan! Walter
                      Jij zal het misschien "vanzelfsprekend" gevonden hebben, maar "automatisch" gaat zoiets niet.
                      Ik heb er het volste vertrouwen in dat jij - en anderen - een mooi resultaat geleverd hebben.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #26
                        Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                        Inderdaad, zeker ook respect voor de mensen die hieraan geholpen hebben hoor, mooi dat mensen nog iets kunnen doen voor een 'onbekende'.
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                          Als TS tevreden is met het resultaat, zou ik toch voorstellen de admins de link naar het fotootje verwijderen.
                          Ik vind het heel dapper van TS om foto van hun doodgeboren kindje online te zetten en uit respect zou ik het dan ook weer weghalen, BD-admin. Er zijn genoeg klojo's in de internetwereld...

                          TS, veel sterkte nog!!!
                          Al doende leert men...

                          Flickr

                          Comment


                          • #28
                            Hallo,

                            Ik deel hierbij de mening van Nena dat de "originele" foto hier niet langer gelinkt hoeft te zijn.
                            Daarom zullen we de links weghalen ...
                            Bedankt voor jullie begrip.


                            Jaja
                            Last edited by jaja; 15 maart 2013, 09:47.
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                              Walter respect!

                              goed dat link verwijderd is.

                              Sterkte
                              Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                              Comment


                              • #30
                                Re: Foto overleden baby laten bewerken PLEASE HELP

                                Oorspronkelijk geplaatst door sportsterpeke Bekijk bericht
                                walter respect!
                                +1 :g
                                De gustibus et coloribus non est disputandum
                                Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                                Comment

                                Working...
                                X