Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto album maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto album maken

    Heb in het verleden een foto album gemaakt via Blurb vond deze niet slecht maar heb toch al betere gezien, nu had ik pas gelezen over Top-fotoalbum.be het kreeg een goede scoren en ben nu aan het overwegen een andere foto centrale te zoeken.
    Heeft iemand hier ervaring mee of weten jullie er betere alle suggesties zijn welkom..

  • #2
    Re: Foto album maken

    Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk bericht
    Heb in het verleden een foto album gemaakt via Blurb vond deze niet slecht maar heb toch al betere gezien, nu had ik pas gelezen over Top-fotoalbum.be het kreeg een goede scoren en ben nu aan het overwegen een andere foto centrale te zoeken.
    Heeft iemand hier ervaring mee of weten jullie er betere alle suggesties zijn welkom..
    Ik heb reeds bij diverse sites foto albums laten maken, maar ik heb er onlangs bij een kennis een paar kunnen inkijken die hij bij Albelli heeft laten maken.
    Wel ik kan maar één ding besluiten, mijn volgende albums zullen van Albelli komen .
    Ik weet wel niet hoe hun prijzen liggen, maar voor die kwaliteit wil ik gerust wat meer betalen.

    Comment

    Working...
    X