Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fillezilla probleem.help

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fillezilla probleem.help

    ik probeer vandaag om wat foto's online te plaatsen van Planckendael gisteren,
    maar dat lukt ineens niet meer
    ik plaats normaal gezien de foto's altijd op mijn indexpage van Telenet via fillezilla, om daar dan de hyperlink te kopiëren en zo dan op de site van BD te plaatsen
    maar ik krijg steeds de melding als ik wil uploaden, "dit bestand bestaat al "
    en hij zegt ook dat de bron map de zelfde is als de doel map , en daar zal de fout wel zitten denk ik , maar weet niet hoe ik dat kan veranderen
    weet er iemand hier de oplossing voor
    ik heb of had er nochtans zelf niks aan veranderd aan het programma , dít probleem is vanzelf gekomen
    dank bij voorbaat
    mvg Daniel
    bd0379be

  • #2
    Re: fillezilla probleem.help

    Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
    ik plaats normaal gezien de foto's altijd op mijn indexpage van Telenet via fillezilla, om daar dan de hyperlink te kopiëren en zo dan op de site van BD te plaatsen
    maar ik krijg steeds de melding als ik wil uploaden, "dit bestand bestaat al "
    en hij zegt ook dat de bron map de zelfde is als de doel map , en daar zal de fout wel zitten denk ik , maar weet niet hoe ik dat kan veranderen
    De foutmelding lijkt mij duidelijk. Je heb waarschijnlijk in beide vensters dezelfde locatie staan. Kijk na of je in de ene de TN directory en in de andere je lokale directory ziet. Je kan je files gewoon van het ene naar het andere venster slepen of dubbelklikken om ze te kopiëren.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: fillezilla probleem.help

      jaja, dat denk ik ook, maar weet niet hoe ik dit kan oplossen
      maar ik begrijp niet goed, als ik een bestand sleep naar het venster waar ze worden ge upload
      verschijnt er wel degelijk een link in mijn directory(internet) maar de bestandsgrote is nul 0
      en als ik er op klik ga ik zogezegd naar mijn internetsite waar mijn foto's staan maar zie ik enkel een zwart kotje met een kruis in
      bd0379be

      Comment


      • #4
        Re: fillezilla probleem.help

        erbinding gemaakt, welkomstbericht afwachten...
        Status: Onveilige server, die geen FTP over TLS ondersteunt.
        Status: Server ondersteunt geen niet-ASCII tekens.
        Status: Ingelogd
        Status: Mappenlijst ophalen...
        Status: Mappenlijst van "/" opmaken geslaagd

        dit zijn de meldingen die in mijn bovenste scherm staan van fillezilla
        iemand advies?
        dank bij voorbaat
        bd0379be

        Comment


        • #5
          Re: fillezilla probleem.help

          probleem opgelost
          3 dagen zoeken
          bd0379be

          Comment

          Working...
          X