Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

expert lightroom en photoshop curses

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • expert lightroom en photoshop curses

    ello

    ik ben amateur/semi professional fotograaf
    maar ik heb al enkele keren de opmerking gekregen dat mijn foto's niet zo goed bewerkt zijn...
    ik werk met lightroom en photoshop
    ik vroeg me af of er cursussen of privé lessen zijn van lightroom et photoshop voor mensen die al lightroom en photoshop kennen

    kent er iemand zo een cursus of iemand die privé les wil geven

    in Antwerpen of dicht van Antwerpen

    mvg
    kristof

  • #2
    Re: expert lightroom en photoshop curses

    Oorspronkelijk geplaatst door mkristof Bekijk bericht
    ello

    ik ben amateur/semi professional fotograaf
    maar ik heb al enkele keren de opmerking gekregen dat mijn foto's niet zo goed bewerkt zijn...
    ik werk met lightroom en photoshop
    ik vroeg me af of er cursussen of privé lessen zijn van lightroom et photoshop voor mensen die al lightroom en photoshop kennen

    kent er iemand zo een cursus of iemand die privé les wil geven

    in Antwerpen of dicht van Antwerpen

    mvg
    kristof
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: expert lightroom en photoshop curses

      Ben je ondertussen al geholpen in deze materie ?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: expert lightroom en photoshop curses

        Ben ik ook wel in geintereseerd. krijg namelijk dezelfde opmerkingen. Heb nochtans de cursus lightroom gevolgd via avondschool maar in de modules erna krijg ik toch regelmatig de opmerking dat nabewerking beter kan.


        ik ben van regio gent

        Comment


        • #5
          Re: expert lightroom en photoshop curses

          Oorspronkelijk geplaatst door lucvdb Bekijk bericht