Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een simpele vraag!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een simpele vraag!

    Welke PC kunnen jullie aanbevelen voor het bewerken van foto`s. Ik moet namelijk een nieuwe kopen en ben op zoek naar een beetje ondersteuning voor het samenstellen of kopen van een nieuwe PC.
    Wat zijn de vereisten die minimaal nodig zijn.

  • #2
    Re: Een simpele vraag!

    Zelf gebruik ik een Apple Imac (alle types voldoen, in principe) met iPhoto en Photoshop Elements.
    Een goede Windows Laptop of Desktop, met minstens een Intel i5 of nog beter i7 en 8 gb geheugen of meer,maar een i3 kan ook al voldoen
    voor simpele bewerkingen en natuurlijk een goede grafische kaart kan ook helpen.
    Hangt af welke software je gebruikt, en hoe intens de bewerkingen zijn. Meer is beter, maar je moet natuurlijk geen fortuin uitgeven.
    Rudi






    :
    Last edited by rudimaes; 2 april 2014, 17:23.

    Comment


    • #3
      Re: Een simpele vraag!

      Oorspronkelijk geplaatst door rudimaes Bekijk bericht
      Zelf gebruik ik een Apple Imac (alle types voldoen, in principe) met iPhoto en Photoshop Elements.
      met minstens een Intel i5 of nog beter i7 en 8 gb geheugen of meer,maar een i3 kan ook al voldoen.
      Bestaat er nog niets anders bij Intel naast i3-i5-i7 . Mi is snel en veel werkgeheugen idd wel key. Doch zover ik weet doet een hippe grafische kaart niet veel bij fotoverwerking, dan wel bij video/games/3D-rendering.

      Comment


      • #4
        Re: Een simpele vraag!

        Oorspronkelijk geplaatst door moozzuzz Bekijk bericht
        Bestaat er nog niets anders bij Intel naast i3-i5-i7 . Mi is snel en veel werkgeheugen idd wel key. Doch zover ik weet doet een hippe grafische kaart niet veel bij fotoverwerking, dan wel bij video/games/3D-rendering.
        Je hebt gelijk. Maar ik ben nog van de tijd toen computers niet krachtig genoeg konden zijn voor fotobewerking
        Een standaard desk- of laptop, is normaal al voldoende.
        Rudi

        Comment

        Working...
        X