Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Creatieve Cloud photoshop & lightroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Creatieve Cloud photoshop & lightroom

    Ik heb via adobe Creatieve cloud account
    voor photoshop en lightroom dit heb ik op de site moeten proefversie moeten downloaden .
    alles goed en wel ik heb ook nu kopen geklikt dus elke maand ga er 12.95 van mijn rekening vanaf
    Nu de proefversie is verlopen maar lightroom werkt nog maar photoshop niet meer en ik betaal er nog altijd voor .
    Als ik erop klik sta erbij kopen maandelijks of jaarlijks maar ik ben het al aan het betalen maandelijks ...
    en ik heb het nodig voor de avondschool .
    nu heb ik al een email gestuurd naar adode zelf maar die antwoorden niet
    ik dacht dus dat je dat betaald en dat photoshop dan altijd werkte en lightroom tot het op is voor dat jaar ? maar da is blijkbaar zo niet ??
    weet er misschien iemand hier wat ik kan doen ? want das nu al 3 maanden zo dat ik betaal voor niks te hebben ....
    Zo is het makkelijk om rijk te worden :-p

  • #2
    Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

    Hebt u de creative cloud desktop app?
    Daarbij moet je gewoon op download Photoshop CC drukken (verwijder misschien eerst je oude versie).

    Comment


    • #3
      Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

      Moderator Note: Ik heb je crosspost (zelfde onderwerp met exact dezelfde tekst), maar als post bij een andere topic, verwijderd.


      Persoonlijk hoop ik dat je probleem wordt opgelost, eventueel via Adobe support, maar ik heb zo m'n twijfels... In principe, zolang je betaalt, heb je recht op zowel PS als LR, van allebei de CC-versie, met telkens de nieuwe updates.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

        Tatjana, ben je wel ingelogd op je computer, anders weten ze nooit dat jij het bent natuurlijk. En in dat geval is jij=een betalende klant.
        Je hebt toch wel de Creative Cloud dashboard draaien?
        ...zonder handtekening...

        Comment


        • #5
          Creatieve Cloud photoshop & lightroom

          Neem gewoon contact op met adobe. Heb ik ook al 2 x gedaan


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

            En je bent tevreden van Adobe Support?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

              ja zeker

              Comment


              • #8
                Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

                Je hebt recht op LR en PS want je betaalt ervoor.
                Laat je misschien bijstaan door iemand die weet hoe het in elkaar zit.
                Het is helemaal niet moeilijk als je eenmaal weet wat te doen.
                Zijn er dan geen collega's op de avondschool die je kunnen helpen?
                Straatfotograaf in Antwerpen

                Comment


                • #9
                  Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

                  Je moet nu wel eerst je versie updaten.

                  Jouw situatie is deze :


                  Mogelijke oplossingen : https://helpx.adobe.com/creative-clo...-to-trial.html

                  Comment


                  • #10
                    Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    En je bent tevreden van Adobe Support?
                    Zeker en vast … ze hebben op,afstand mijn computer overgenomen en steeds - 2 maal - mijn probleem opgelost


                    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Creatieve Cloud photoshop & lightroom

                      Blij dat te horen!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X