Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corel draw photo paint vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Corel draw photo paint vraagje

    Als ik een fotobewerking gedaan heb en omzet naar Jpeg dan lijkt er op het eerste zicht niets aan de hand. Mijn bewerkte foto staat netjes in het door mij gekozen mapje.
    Als ik dan de foto wil uploaden naar bv. foto.com dan blijkt mijn bewerkte foto niet herkend te worden. Er is enkel een onbewerkte foto te zien, een origineel. Mijn tekst of zwart wit omzetting is verdwenen.
    Iemand een idee? Wat doe ik verkeerd?
    Ik werk met Vista.

    elo

  • #2
    Re: Corel draw photo paint vraagje

    Dat is idd raar. Probeer je bewerkte foto eens op de desktop te plaatsen ipv een mapje. Dan de foto van daar opladen ... wat doet ie dan ? Zelfde probleem ?

    Comment


    • #3
      Re: Corel draw photo paint vraagje

      Zou kunnen dat je naar de verkeerde jpg omzet je moet de gewone nemen ,niet met 2 bij of zoiets ,die zien niet overal herkenbaar en durven erg vervormen

      Grtjs

      Hen3k

      Comment


      • #4
        Re: Corel draw photo paint vraagje

        Het maakt eigenlijk niet uit waar ik de bewerkte foto zet. Ook op het bureaublad heb ik hetzelfde resultaat.
        Je kunt ook niet kiezen voor 2 soorten jpeg. Daar kan de fout ook niet zitten.
        Toch al bedankt voor de reply.

        elo

        Comment


        • #5
          Re: Corel draw photo paint vraagje

          ben je je niet aan het vergissen van map?

          indien zo ingesteld maakt corel een "auto preserve" map aan waar ie een origineel bewaard, dit in de map waar ook jou bewerkte versie staat

          probeer zowiezo eens op te slaan onder een andere bestandsnaam dan het jpegje origineel is, zoek em op in je pc en kijk daar alvast of ie juist is of niet
          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

          Comment


          • #6
            Re: Corel draw photo paint vraagje

            stelt het probleem zich enkel met jpeg of ook als je tiff opstaat .

            Comment


            • #7
              Re: Corel draw photo paint vraagje

              @harryballector: Ik heb de bestandjes al verschillende namen gegeven, ook al in verschillende mapjes gestoken.

              @micka: Welke sites aanvaarden ook tiff als bestand? Bij bv. foto.com kan je enkel jpeg uploaden.

              greetz, elo

              Comment


              • #8
                Re: Corel draw photo paint vraagje

                zet je bewerkte foto eens op een stickje en test het uploaden eens via een andere computer

                als da werkt zal er volgens mij " onderhoud" nodig zijn op de jouwe, denk vooral eens je pc doorlopen met een reg cleaner
                Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                Comment

                Working...
                X