Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bewerking RTT nieuwpoort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bewerking RTT nieuwpoort

    Net lid geworden en dus ga ik es even enkele van m'n bewerkingen posten voor wat reacties. Vorige week getrokken in Nieuwpoort (voormalige RTT home op de kinderlaan) Ben door de urbex-microbe gebeten sinds ik een jaar of 6 geleden in Doel ben gaan wonen. De uitgelezen plek voor dit soort fotografie dus. Here goes;



    DeviantArt is the world's largest online social community for artists and art enthusiasts, allowing people to connect through the creation and sharing of art.


    [mod]Ik heb de links terug zichtbaar gemaakt. Het is niet de bedoeling om foto's te posten en ze dan terug te verwijderen (zie ook reglement.) Gelieve ook je foto's te posten zodat ze onmiddellijk zichtbaar zijn en niet alleen bereikbaar zijn via een link.
    Mvg,
    David [/mod]
    Last edited by Photoclix; 4 september 2009, 16:28. Reden: Links terug geplaatst.

  • #2
    Re: bewerking RTT nieuwpoort

    welkom
    hele mooie eerste

    Comment


    • #3
      Re: bewerking RTT nieuwpoort

      merci

      Comment


      • #4
        Re: bewerking RTT nieuwpoort

        xinix
        Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

        Comment


        • #5
          Re: bewerking RTT nieuwpoort

          Heel mooie onzichtbare foto's

          Comment


          • #6
            Re: bewerking RTT nieuwpoort

            Waarschijnlijk zullen er nog mensen op dit forum zijn die de kinderlaan reeds bezocht hebben...Maar...er zullen er waar weinigen zijn die er effectief vakanties hebben doorgebracht denk ik. En ja...ik ben één van de RTT-kindjes die daar toch een aantal vakanties hebben doorgebracht.

            Jammer dat ze dit prachtige gebouw zo laten verkommeren...
            Sony Alpha 330 - 18/55mm (f3.5-5.6) - 55/200mm (f4.0-5.6) - 75/300mm (f4.5-5.6) - 18/70mm (f3.5-5.6) - 50mm (f1.8)

            Comment

            Working...
            X