Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belichting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belichting

    Hey allemaal,

    Ik ben volledig nieuw in de fotografie wereld en in de bewerking van mijn foto's.
    Ik vroeg me af hoe ik hier de belichting kan bewerken met coral paint shop pro XI. Ik foefelde al wat, maar zonder beter resultaat.



    en http://i1250.photobucket.com/albums/...89212090_n.jpg

  • #2
    Re: Belichting

    Ik beschik niet over Corel PSP (bestaat dit wel voor Mac?), maar met de "Auto"-functie in Lightroom4, zonder verdere aanpassingen, is het resultaat toch al dit:
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Belichting

      Bedankt, ziet er al een stuk beter uit!

      Comment


      • #4
        Re: Belichting

        Iets tussen de twee
        En iets minder geel.

        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Belichting

          Foto nemen bij minder hard licht!
          Alles begint bij een goed genomen foto.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Belichting

            Da's de beste raad die je kunt geven!
            Nu, de vraag ging eigenlijk over PSP, wat ik niet heb, maar omdat ik toevallig met de nieuwste features (shadows/highlights) van LR4 aan het spelen was, dacht ik van even de <Auto> functie te gebruiken. Niet om meteen de "beste" fotobewerking af te leveren, maar om te zien hoe en of LR4 in staat is de (verloren gegane) details in de donkere partijen terug te brengen. En LR4 doet dat verbazend goed.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Belichting

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Da's de beste raad die je kunt geven!
              Nu, de vraag ging eigenlijk over PSP, wat ik niet heb, maar omdat ik toevallig met de nieuwste features (shadows/highlights) van LR4 aan het spelen was, dacht ik van even de <Auto> functie te gebruiken. Niet om meteen de "beste" fotobewerking af te leveren, maar om te zien hoe en of LR4 in staat is de (verloren gegane) details in de donkere partijen terug te brengen. En LR4 doet dat verbazend goed.
              Dat is een feit, Les, heb je volledig gelijk in.
              In mijn opinie is dit, sinds het lanceren van het Lightroom concept, de beste update die gebeurt is.
              Voor mij persoonlijk geeft het me de mogelijkheid om veel meer uit één RAW te halen, terwijl ik voorheen zowiezo genoodzaakt was om een blend toe te passen.
              Alleen wacht ik nog op versie 4.1 die het probleem aanpakt van het traag verwerken van de adjustment brush als je een versie 3 omschakelt naar de nieuwe engine.
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment

              Working...
              X