Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe elements 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe elements 6

    Wie kan helpen? Ik werk in Adobe Elements 6, om een beeld recht te trekken en ik heb een pijltje, waar ik dit mee kan doen.
    Nu open ik terug het programma om hetzelfde te doen en de pijl is veranderd in een handje. Hoe krijg ik de pijl terug om verbeteringen te doen?

  • #2
    Re: Adobe elements 6

    Het enige wat ik kan bedenken is dat je niet meer het gereedschap Rechttrekken geselecteerd hebt staan maar het gereedschap Handje.
    Maar aangezien ik vermoed dat je wel weet dat je het gereedschap eerst moet selecteren, vrees ik dat de oplossing wat anders zal zijn en dan kan ik je niet verder helpen.

    Weet iemand trouwens of het mogelijk is in te stellen dat je met slechts 1 muisklik een foto uit het fotovak actief kan maken? Nu moet het, in tegenstelling tot bij Elements 4, met een dubbelklik en ik kan er maar niet aan wennen.

    An
    Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
    Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
    Voorheen Fuji Finepix S9500.
    Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Re: Adobe elements 6

      Bij mij werkt recht trekken in pse 6 met een muisklik.Links op het beeld linkermuisklik naar rechts trekken linker muisknop loslaten en beeld verdraaid.
      Kan het aan de opties liggen (balkje boven de foto) stel in "canvas passend maken en alle lagen roteren aanvinken" .

      Comment

      Working...
      X