Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe CS 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe CS 2

    Hello iedereen,

    Dit zijn mijn eerste stappen op het BD forum, dus bij voorbaat sorry als iets mogelijk niet volgens de regels verloopt.
    Ik heb een vraag: Weet iemand of de gratis versie van Adobe CS2 suite nog beschikbaar is? Ik heb al een Adobe ID, dus dat zou geen beletsel mogen zijn.

  • #2
    Re: Adobe CS 2

    Neem even de moeite om het in te tikken in ene zoekmachine -> "Adobe CS2 suite"

    dan kan je zelf bepalen waar je deze weg wilt halen en zie je ook of het gratis is of niet....

    Comment


    • #3
      Re: Adobe CS 2

      CS2 is niet gratis beschikbaar. Ze is enkel 'gratis' te downloaden, maar je moet in principe ooit CS2 aangekocht hebben. Dus een adobe ID is niet genoeg.

      Only customers who legitimately purchased CS2 or Acrobat 7 and need to maintain their current use of these products may use the serial numbers provided during the download.

      Comment


      • #4
        Re: Adobe CS 2

        Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
        Neem even de moeite om het in te tikken in ene zoekmachine -> "Adobe CS2 suite"

        dan kan je zelf bepalen waar je deze weg wilt halen en zie je ook of het gratis is of niet....
        Heb Google uiteraard reeds geraadpleegd. Wordt dan doorgestuurd naar allerlei (commerciële) sites en ook naar de officiële Adobe site waar er uitsluitend verwezen wordt naar de CC versie. Heb in het verleden gewerkt met CS2, CS4, CS6 en heb nu een abo CC op PS en LR voor fotografen. Wil de gratis CS 2 versie gebruiken in een vzw waar ik als vrijwilliger aan de slag ben. Centen zijn daar belangrijk en al wat gratis is, is welkom. Een gekraakte versie wordt principieel niet gebruikt.

        Comment


        • #5
          Re: Adobe CS 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Photohopper Bekijk bericht
          Heb Google uiteraard reeds geraadpleegd. Wordt dan doorgestuurd naar allerlei (commerciële) sites en ook naar de officiële Adobe site waar er uitsluitend verwezen wordt naar de CC versie. Heb in het verleden gewerkt met CS2, CS4, CS6 en heb nu een abo CC op PS en LR voor fotografen. Wil de gratis CS 2 versie gebruiken in een vzw waar ik als vrijwilliger aan de slag ben. Centen zijn daar belangrijk en al wat gratis is, is welkom. Een gekraakte versie wordt principieel niet gebruikt.
          nogmaals: alhoewel ge er met uw adobe id aan geraakt, moogt geze enkel gebruiken als ge een cs2 licentie hebt. Dus als ge het toch installeert, kan je even goed een gekraakte versie installeren.

          Comment


          • #6
            Re: Adobe CS 2

            Zoals reeds gezegd had ik vroeger een CS 2 licentie, maar feitelijk is dat naast de kwestie en was de oorspronkelijke vraag of iemand mij kan vertellen of de gratis versie van CS2 suite nog te downloaden is en waar ze te vinden is.

            Comment


            • #7
              Re: Adobe CS 2

              We gaan hier regelmatig wat verder in op een vraag.

              Met gewoon "ja" of "neen" was je toch ook niet tevreden geweest. ;-)

              T.T.

              Comment


              • #8
                Re: Adobe CS 2

                Bij Adobe gaan ze u graag verder helpen: https://helpx.adobe.com/nl/contact.html

                Comment


                • #9
                  Re: Adobe CS 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door Photohopper Bekijk bericht
                  Zoals reeds gezegd had ik vroeger een CS 2 licentie, maar feitelijk is dat naast de kwestie en was de oorspronkelijke vraag of iemand mij kan vertellen of de gratis versie van CS2 suite nog te downloaden is en waar ze te vinden is.
                  Als je licentie(het nummer) nog hebt, gewoon downloaden van een torrentsite en dan niet installeren met de crack, maar op het juiste moment het nummer invoeren.
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Adobe CS 2

                    Ja, gelijk heb je

                    Comment


                    • #11
                      Re: Adobe CS 2

                      Iedereen bedankt. Ga mijn licht opsteken bij Adobe zelf.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Adobe CS 2

                        als je de licentie gehad hebt, dan staat bij adobe die serienummer onder jou account ( allee bij mij was dat toch zo ??? )

                        Effective December 13, Adobe disabled the activation server for CS2 products and Acrobat 7 because of a technical glitch. These products were released over 7 years ago and do not run on many modern operating systems. But to ensure that any customers activating those old versions can continue to use their software, we issued a serial number directly to those customers. While this might be interpreted as Adobe giving away software for free, we did it to help our customers.

                        dus ge moet hem gehad hebben

                        Comment


                        • #13
                          Re: Adobe CS 2

                          In theorie is niet gratis beschikbaar, omdat het beleid van Adobe iets anders is (altijd betalen). Maar door het feit dat CS2 heel oud is, heeft Adobe deze versie gratis laten downloaden en gebruiken zonder beperking “voor de mensen die hebben vroeger de CD gekocht maar kwijt geraken”. In de praktijk kan je vrij gebruiken want in feite de bedoeling van Adobe is nieuw klanten aan te trekken. Nieuwelingen die hebben over Photoshop horen praten maar nooit gebruikt, zullen deze versie testen en ze verwachten dat later gaan ze overschakelen naar een CC-versie. Bij de installatie hoef je geen licentienummer invoeren.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Adobe CS 2

                            Oorspronkelijk geplaatst door GTrotter Bekijk bericht
                            Maar door het feit dat CS2 heel oud is, heeft Adobe deze versie gratis laten downloaden en gebruiken zonder beperkingvoor de mensen die hebben vroeger de CD gekocht maar kwijt geraken”.
                            Spreek jezelf niet tegen , wat je ook doet, als je hem niet gehad hebt , dan is het NIET legaal.want ik vind de Cs4 ook heel oud, dan mag ik dat ook ofwat ??? Een jaar geleden ofzo heeft de engelse versie van de CS3 er ook opgestaan, en dat mocht dus ook ??
                            NOPPES: je hebt hem gehad of Je betaald , of je bent Illegaal
                            autocad heeft ook oude versies, en dan mag dat daarbij ook ???? te same met Vista, of met... vul zelf in.
                            Neem maar aan , dat gratis bij adobe niet bestaat.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Adobe CS 2

                              Ik ben niet op de hoogte van het laatste nieuws. Wat ik weet is dat op een bepaald moment Adobe zelf heeft CS2 ter beschikking gesteld. Ik weet niet voor de rest (CS3 of 4).

                              Comment

                              Working...
                              X