Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanpassingen aan storende elementen op een foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanpassingen aan storende elementen op een foto

    iedereen kent het wel , storende elementen op een foto, we proberen het zoveel mogelijk te beperken, maar soms is er geen ontkomen aan, op een amerikaans treffen bv, mooie bolides maar ook veel volk, eet kraampjes enz, om je haren bij uit te trekken lol



    Nu heb ik me even bezig gehouden met ps en geprobeerd om de storende elementen weg te werken, nu is mijn vraag is de foto mooier geworden ? ben persoonlijk matig tevreden, mijn gedacht is dat de achtergrond niet past? maar ik vraag het aan de experts hier



    grtz
    dieselke

  • #2
    Re: aanpassingen aan storende elementen op een foto

    Ik ben verre van een PS expert en zou het graag ook kunnen. Ziet er netjes uit voor het stuk dat je gedaan hebt maar...
    het klopt niet, jammergenoeg, want door de ramen van de wagen zou je ook het gras moeten zien en niet de kraampjes zoals nu.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: aanpassingen aan storende elementen op een foto

      Dieselke ik heb al lang gezien dat je kan shoppen das duidelijk..De foto met de storende elementen is beter..Als je het niet gezged had dan zou niemand er een opmerking over maken..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: aanpassingen aan storende elementen op een foto

        Tja de foto is de foto is een stuk slechter geworden als het origineel of een stuk beter, maar zonde origineel is hier geen zinnig antwoord te geven.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X