Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

60 jaar getrouwd...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 60 jaar getrouwd...

    Jaja... de grootouders van mijn vrouw zijn binnenkort 60 jaar getrouwd...
    Ik heb de uitnodiging gemaakt (heb uiteraard de tekst ervan gelaten, is nog te maken...) Zelf hadden ze geen trouwfoto's van toen, maar wel portretfoto's... Heb ze ingescand en bewerkt (scheuren en dergelijke) met recente foto's van hen...

    Tim W.

    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

  • #2
    Re: 60 jaar getrouwd...

    Ik vindt het prachtig,mag zo als intro gebruikt worden voor een film maar die mensen zien er echt wel nog goed uit hoor !
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

    Comment


    • #3
      Re: 60 jaar getrouwd...

      wel mooi gedaan hoor.En dit is tegenwoordig een grote proficiat waard.

      Comment


      • #4
        Re: 60 jaar getrouwd...

        inderdaad knap idee en heel goed uitgewerkt.

        Ze gaan er zeker blij mee zijn.

        mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: 60 jaar getrouwd...

          Zeer mooi uitgevoerd.
          Had je gezegd '40 of 50 jaar getrouwd', ik zou het ook nog kunnen geloven.
          Een proficiat voor het jong-uitziend koppel.

          Comment


          • #6
            Re: 60 jaar getrouwd...

            Technisch zit het wel snor zeker, maar ik mis een beetje de ( 60 jaar getrouwd zijn) sfeer. 't heeft meer iets van een blockbuster van sharwzenegger met nogal harde kleuren. Waarom ga je niet eerder voor gedimde kleuren zoals ze dan hadden. En de meneer rechts kijkt nogal gespannen hoor.

            Sfeerelement niet vergeten; rest komt wel goed.

            Comment


            • #7
              Re: 60 jaar getrouwd...

              Leuk idee, mooi uitgevoerd. Eén klein detail... ik zou de zwart-witjes onderaan nog een beetje terugpoetsen, zodat de blauwe lijn onderaan niet opvalt. Die rechte lijn stoort een beetje. Hetzelfde naast de kleurenportretten. Een tikje terugpoetsen, zodat de overgang naar het groen en het blauw geleidelijk is.

              Comment


              • #8
                Re: 60 jaar getrouwd...

                Zeer mooi werk.
                Hier zullen ze blij mee zijn.
                Punt voor verbetering:
                De witte vlek naast de man zijn hoofd zou ik ook zwart maken voor een beter evenwicht.

                Gr Kees
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #9
                  Re: 60 jaar getrouwd...

                  Zo relatief kritiekloos iedereen?
                  Die historische foto's zijn natuurlijk wat ze zijn, maar is dit echt de meest ideale pose voor de hedendaagse foto's?
                  Om te beginnen staan ze elk geïsoleerd aan één kant van de foto (weliswaar geflankeerd door hun (jongere) partner). Zou een pose waarbij ze gegroepeerd staan (en zoals koppels meestal poseren), geflankeerd door de historische foto's niet beter zijn?
                  Bovendien lijken ze mij een ietwat bezorgde uitdrukking op hun gezicht te hebben. Wat vrolijker zou toch mogen voor de gelegenheid?

                  Comment


                  • #10
                    Re: 60 jaar getrouwd...

                    Deze mensen zien er nog goed uit voor hun leeftijd.
                    Mooie compositie en mij stoort de geuitte kritiek absoluut niet.
                    Ik denk dat je grootouders, het zijn nu toch ook de jouwe, er heel blij mee zijn.
                    als uitnodiging zeer pakkend.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 60 jaar getrouwd...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
                      .Zou een pose waarbij ze gegroepeerd staan (en zoals koppels meestal poseren), geflankeerd door de historische foto's niet beter zijn?
                      Hier ben ik het wel mee eens, Man en jongen bij elkaar en vrouw en meisje bij elkaar, dan "leest" de foto een stuk aangenamer.
                      Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
                      http://petermaas.blogspot.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: 60 jaar getrouwd...

                        Leuk als idee, maar ik vind het blauw onder en het redelijk felle groen helemaal niet passen. net vlekken die erop gesmeerd staan. Dat blauw zou ik dus helemaal weglaten, en dat groen mag gerust een stukje zachter en natuurlijker.
                        ______
                        www.vue.photo

                        Comment

                        Working...
                        X