Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Standaard Slecht weer deze nacht

Ik heb mij een beetje zitten amuseren in de regen. Ik vond ze mooi maar mijn vriendin vond ze maar niets. Geven jullie mij uitsluitsel?

Alvast bedankt.
    Panasonic G80 / Oly 7-14mm f:2.8 / Oly 40-150mm f:2.8 / Panasonic 20mm f:1.7

Standaard Re: Slecht weer deze nacht

ik vind het wel goed, behalve foto drie met de kennis en middelen kon je een foto gemaakt hebben waar de personen er ook scherp op staan en tevens uitleg geven hoe je het kan doen voor de kijkers die het nog niet weten

Mooie foto's. Vooral de twee laatste kan ik erg appreciëren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
    ik vind het wel goed, behalve foto drie met de kennis en middelen kon je een foto gemaakt hebben waar de personen er ook scherp op staan en tevens uitleg geven hoe je het kan doen voor de kijkers die het nog niet weten
    Bedankt Daniel. Ik heb ook een foto waar die fietsers er scherp op staan maar ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. Daarom dat ik graag alle statische zaken (gebouwen) scherp wil zien en wat er leeft moet voor mij in beweging zijn.

En moeilijk is het niet, gewoon met een paraplu in de regen staan en zorgen dat de regen tussen jou en het licht komt. Regen moet van achter belicht worden anders zie je het niet. Voor de rest stabilisatie van de kamera (ik gebruik enkel statief voor video) lage sluitersnelheid (of hoger als je de fietsers ook scherp wilt hebben) en dat is het.
    Panasonic G80 / Oly 7-14mm f:2.8 / Oly 40-150mm f:2.8 / Panasonic 20mm f:1.7

ja wat betreft "ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. " begrijp ik u maar doordat ik ook naar de voetganger kijk zie ik ook beweging en levendigheid in hem en juist daardoor valt die levendigheid bij de fietsers naar mijn gevoel weg, dat is mijn bescheiden mening ik zou graag ook eens andere hun mening horen

De laatste foto met de stilstaande fiets vind ik de beste!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
    Bedankt Daniel. Ik heb ook een foto waar die fietsers er scherp op staan maar ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. Daarom dat ik graag alle statische zaken (gebouwen) scherp wil zien en wat er leeft moet voor mij in beweging zijn.

.
    Prachtige omschrijving van een visie en scenario op een foto zoals men er weinig leest, een onderschrijving van gevoel en intelligentie en dan krijgt men fascinerende straatbeelden ook al zijn deze niet in overvloed te realiseren !!!
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !
    Met vriendelijke groeten,
    Raymond.

laat ik nu de derde foto net de sterkste vinden. Zoveel mensen, zoveel meningen
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Ik vind ook de derde de beste in deze leuke reeks. Verder zou ik de tweede (of eventueel de eerste) weglaten. Deze lijken zoveel op elkaar dat het weinig toevoegt om ze allebei te laten zien.

Drie en vier spreken mij wel aan. Maar ook alle begrip voor uw vriendin, hoor! ☺

Soortgelijke discussies

1. Slecht weer...
    Door Sjareltje in forum Reisfotografie
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21 februari 2016, 11:38
  2. Weer slecht weer in aankomst.
    Door corre1980 in forum Natuur & Landschappen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 14 juli 2012, 14:29
  3. Zee en goed weer, slecht weer
    Door parrotman in forum Natuur & Landschappen
    Reacties: 5