Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ontmanteling A9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ontmanteling A9

    In april van dit jaar is de A9 die dwars door Badhoevedorp loopt afgesloten voor het verkeer. 1 km verder is een nieuwe snelweg aangelegd.

    1



    2



    3



    4



    5



    6



    7





    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Ontmanteling A9

    Mooie reeks. Een herinnering en bewijs van dat niets blijft en de mens doet daar z'n best in !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Ontmanteling A9

      Een mooie reeks met oog voor detail en compositie.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Ontmanteling A9

        Ik hoop dat dit me niet kwalijk wordt genomen, maar wat vinden jullie hier nu juist mooi aan? Ik zie het niet.

        Comment


        • #5
          Re: Ontmanteling A9

          Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
          Ik hoop dat dit me niet kwalijk wordt genomen, maar wat vinden jullie hier nu juist mooi aan? Ik zie het niet.
          Mijn bedoeling is te laten zien dat er in drie maanden tijd veel kan veranderen. Een fotoregistratie van de ontmanteling, zoals de titel aangeeft.
          Mooi? Nee, mooi in de klassieke betekenis is het natuurlijk niet. Informatief wel hoop ik dan maar.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Ontmanteling A9

            Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            Mijn bedoeling is te laten zien dat er in drie maanden tijd veel kan veranderen. Een fotoregistratie van de ontmanteling, zoals de titel aangeeft.
            Mooi? Nee, mooi in de klassieke betekenis is het natuurlijk niet. Informatief wel hoop ik dan maar.
            informatief is het zeker.

            Comment


            • #7
              Re: Ontmanteling A9

              Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
              Ik hoop dat dit me niet kwalijk wordt genomen, maar wat vinden jullie hier nu juist mooi aan? Ik zie het niet.
              Het heeft documentaire waarde.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Ontmanteling A9

                Zo zou het zonder mensen kunnen uitzien, en uiteindelijk neemt de natuur terug over wat ooit van haar was...

                Comment

                Working...
                X