Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oltimer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] oltimer

    [IMG]hdr by dominique deduytschaver, on Flickr[/IMG][IMG]hdr by dominique deduytschaver, on Flickr[/IMG][IMG]hdr by dominique deduytschaver, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: oltimer

    Gaat wat mij betreft een beetje mank in de reeks, 2 om 1... Neem er dan 1 en laat van die 1 alle ins en out zien.

    Comment


    • #3
      Re: oltimer

      oke had de bedoeling van reeks niet goed gesnapt, ben juist nieuw

      Comment


      • #4
        Re: oltimer

        Het is ook niet eenvoudig om een goede reeks / serie neer te zetten.

        Comment


        • #5
          Re: oltimer

          tips altyt welkom over alles ,tis een leuke hobby aan het worden

          Comment


          • #6
            Re: oltimer

            Ha Dominique,

            Stuk voor stuk mooie foto's; complimenten. Ook hier weer een leuk onderwerp.
            Ik ben het eens met in2lapland; je had -wat mij betreft- beter 3 verschillende auto's kunnen kiezen of juist één en dan lekker doorgaan in de details (doorgraven!).
            Wat me nu ook iets teveel verschilt in jouw selectie, is de kleur van de eerste, die heel verzadigd oogt, terwijl de andere twee wat terughoudender zijn, wat erg terugkomt in bijvoorbeeld het gras.
            Ook hier volg ik ik de mijnheer "uit" Lapland.

            Op Flickr zie ik dat je een foto hebt gepubliceerd met de titel "sneeuw".
            Laat die eens zien op Belgium Digital als je wilt.
            Volgens mij is dat een topper.

            Groet, succes en hoop zeker iets van je te zien.
            Ruud

            Comment


            • #7
              Re: oltimer

              zeer creatieve fotografie, vandaar geen drie gelijkaardige zeker ?
              Vind dat je zeer goe bezig bent en echt vanalles uitprobeert.

              betreffende de oldtimers: de kleurstelling van die Morgan intrigeert me, met die grijze nummerplaat. met een programma zoals colorstrokes ofzoiets, of is die zo muisgrijs?

              Zo verder doen. Die foto's van Rijsel zijn ook super. Dat dorp nog nooit zo dynamisch gezien.

              nog klein tipje als je meerdere foto's toont : regels tussen laten, foto's komen dan beter uit.

              grten, Geert.

              .

              Comment

              Working...
              X