Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

    een tijdje geleden werd er beslist bij wijze van test, een park bij mij in de buurt niet meer op te ruimen van sluikstorten, wat mij en vele anderen in de pen doen kruipen heeft.....
    ik ben een eenvrouws actie begonnen met foto's te nemen van het park en de buurt..... ik post die op mijn facebookpagina en geef commentaar op een ludieke wijze.....kwestie van het luchtig te houden
    waarom? omdat heel wat van mijn vrienden oud leerlingen zijn of ouders van kinderen hier uit de buurt.....
    dit is een deel van de foto's, de andere zijn te zien op mijn facebook (jacqueline dumortier) ze zijn openbaar






























    ik wil de vuilnis aanklagen, maar tegelijk de schoonheid, de verbondenheid van onze buurt tonen,zodat mensen wakker worden en iets aan het zwerfvuil doen

    geniet ervan..... en laat maar horen wat jullie ervan vinden
    groetjes aline
    groetjes aline

  • #2
    Re: jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

    Ik vind het wel een "mooi" verhaal! De tekstjes erbij zijn wel goed gevonden! Eerste foto...is dat niet in de fuchsiastraat in Gent nabij het Rabot? Komt me precies heel bekend voor... daar 4 jaar op kot gezeten!
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

    Comment


    • #3
      Re: jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

      Uitstekend en ludiek idee. Geen geweten meer schoppen, zoals Louis Paul Boon
      zaliger zou doen, maar spelerderwijs en grappig een geweten aanmeten. Toch
      maar hopen dat het iets uithaalt.

      Comment


      • #4
        Re: jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

        leuk reeks hoor.
        knap modelletje trouwens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

          leuk gedaan. Ben wel benieuwd hoe het met dat afval gaat evolueren. Mischien moet je elke week een foto nemen om de evolutie te zien. De meeste sluikstorters doen dit niet in hun eigen buurt trouwens, dus trekken ze er zich niets van aan. Hoewel, in de Brugse Puurte weet je nooit...

          Comment


          • #6
            Re: jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

            Hé leuke reeks Aline.
            Is dat aan de wijk "Malem"?
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: jef en de vuilnis op de Brugse Poort Gent

              @roeliee dit is de meibloemstraat vlak om de hoek bij mij
              @marie ann, neen wijk malem is een sociale woonwijk met allemaal gelijke woningen, daar zou dit iets minder voorkomen daar de sociale controle er groter is...
              dit is de brugse poort, tussen de bargiebrug en de rooigemlaan, een klein kwart ervan waar ik woon, ook beslaat de hele reportage maar een paar straten die rond mijn straat zijn
              de hele heisa is ontstaan doordat de schepen een voorbeeld wil stellen omtrent rondzwervend vuil in één park, ze gaan dit verzamelen en tentoonstellen binnen twee maanden, nu geloof het of niet maar er is iemand of een organisatie die de boel opruimt, waardoor het project onderuit gehaald wordt.... niet dat ik er bezwaar tegen heb......
              groetjes aline

              Comment

              Working...
              X