Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

James from day one untill 1 year old

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • James from day one untill 1 year old

    ste
    eerste dag dat ik James bij mij had, hij was zo klein dat ik hem op één hand kon vasthouden

    James de tweede dag, hij voelde zich al volledig thuis

    de derde dag wist hij al goed hoe hij moet poseren

    met zijn speelgoedje, acht weken oud

    op wandel in het park, negen weken oud

    op zijn eerste dekentje, uitrusten na het ravotten, elf weken

    Niks zo leuk als een simpele tak om mee in de tuin te spelen, reeds 4 maand oud

    naar het bos van Oud Heverlee, 6 maand oud

    zijn eerste sneeuw, vroeg in de ochtend, negen maand oud

    Na de douche, uitrusten in zijn dekentjes, met zijn knuffel "Jenna", 1 jaar oud

  • #2
    Re: James from day one untill 1 year old

    Idee is best goed. Het jaar uit het leven van. De kwaliteit van de foto's laat
    u wel soms behoorlijk in de steek.

    Comment


    • #3
      Re: James from day one untill 1 year old

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Idee is best goed. Het jaar uit het leven van. De kwaliteit van de foto's laat
      u wel soms behoorlijk in de steek.
      sommige foto's zijn uiteraard snel genomen om 'het moment' te kunnen vastleggen, een pup herhaalt zijn leuke posities niet voor een betere foto's.
      Weke tips kan je geven voor de 'betere' foto's?
      Ben pas startende, ga vanaf september ook deelnemen aan een cursus fotografie om bij te leren.

      Comment


      • #4
        Re: James from day one untill 1 year old

        Oorspronkelijk geplaatst door Drien03 Bekijk bericht
        sommige foto's zijn uiteraard snel genomen om 'het moment' te kunnen vastleggen, een pup herhaalt zijn leuke posities niet voor een betere foto's.
        Weke tips kan je geven voor de 'betere' foto's?
        Ben pas startende, ga vanaf september ook deelnemen aan een cursus fotografie om bij te leren.
        Daar zul je veel plezier aan beleven, aan die opleiding. Naast scherpte, leer je
        er vast over compositie en witbalans. Zelf zou ik zeggen, probeer eens een
        andere "hoek". Niet alles centraal maar het beestje een plaats te geven in de
        compositie die interessant is, m.a.w. een context krijgt en een verhaal verteld.
        Echt onscherpe foto's, zoals de eerste en op wandel in het park had je er best
        niet bijgezet. Wees vooral kritisch tegenover jezelf en bezoek op dit forum zo
        af en toe de afdeling "dieren". Kijken is leren in de fotografie.

        Comment


        • #5
          Re: James from day one untill 1 year old

          Heel leuk om naar te kijken, verder ga ik volledig akkoord met doudeke, nog veel plezier op de site en laat je vooral niet kisten door de strenge commentaren, die zijn er om uit te leren!
          Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

          Comment

          Working...
          X