Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gone to heaven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gone to heaven







    Gone to heaven (part I)






    Gone to heaven (part II)






    Gone to heaven (part III)



    Voor eventuele reacties, alvast bedankt!

    Groet,
    Ruud

  • #2
    Re: Gone to heaven

    Allicht wel mooi in een of ander "moderne" kunst galerij maar persoonlijk nee vind het maar niets geen gevoel geen onderwerp.

    Comment


    • #3
      Re: Gone to heaven

      Ha Jos,

      Dank voor je reactie!

      Alle begrip voor je "moderne kunst"-associatie, waar ik een beetje aan refereer, maar het niet specifiek wil zijn.
      Dit is slecht een serietje geïnspireerd en veroorzaakt door...
      ...lange sluitertijden en fotograferen in de schemerzone waar kunstlicht aanwezig was.
      Het gaat me bij deze 3 foto's niet zo zeer om mooie foto's te tonen in een heel concrete vorm waar iedere foto los een klapper van jewelste is,
      maar iets wilde neerzetten waarbij het gevoel van het onderwerp de hoofdrol is.
      Dat mag best atheïstisch gezien worden als je wilt, dan is er niets.

      Waarschijnlijk is http://forum.belgiumdigital.com/f46/...pe-557021.html ook niet je ding?


      Groet en dank voor je reactie!
      Ruud

      Comment


      • #4
        Re: Gone to heaven

        Ik heb bewust de voorgaande comments niet gelezen, ik laat mij daar niet door beïnvloeden

        ik heb er geen echt fotoreeksgevoel bij,
        met wat goede wil zie ik wel waar je naartoe wil
        Het lijkt toch mij eerder een tentoonstelling van abstracte werken en die zijn met een of andere tool gemaakt welke dat ook mag zijn.
        Als losse beelden die ergens in een grote ruimte hangen zouden 2 en 3 het voor mij wel kunnen doen.
        Sorry hoor, maar eigenlijk ben ik nu jouw reeks een beetje aan 't ontbinden hé ...
        Last edited by Frakske; 22 februari 2018, 19:31.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Gone to heaven

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          ...maar eigenlijk ben ik nu jouw reeks een beetje aan 't ontbinden hé ...
          ...het serietje gaat ook over ontbinding, Frans.

          De foto's zijn zonder al teveel bewerking geplaatst en echt het resultaat van fotografie in de schemerzone met een hoge iso-instelling en lange sluitertijden.
          Een serie zelf ontleden/opdelen is altijd mogelijk, maar niet mijn bedoeling.

          Zombie-achtig met een kist in beeld 1 dat los komt van de aarde waarna er iets gebeurd met een zwevend zieltje in de andere beelden in voor mij niet-alledaagse kleuren,
          waarbij uiteindelijk de spreuk "Van stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren" op gaat.
          Ook voor jou, Frans!
          Maak tot die tijd nog maar flink veel mooie foto's.

          Dank voor je reactie,
          Ruud

          Comment


          • #6
            Re: Gone to heaven

            Ik stoor mij niet aan voorgaande reacties (of toch een beetje) Voor mij hoeft daar geen verhaaltje bij. Ik vind het een stevige reeks. Ik zie ze náást elkaar,neem afstand en geniet ervan. Zeer knap Ruud.

            Comment


            • #7
              Re: Gone to heaven

              tsja eerlijk gezegd, ik vraag me af of je daarvoor een fototoestel nodig hebt... just my 2 cts en..."schiet niet op de pianist"
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: Gone to heaven

                Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                tsja eerlijk gezegd, ik vraag me af of je daarvoor een fototoestel nodig hebt... just my 2 cts en..."schiet niet op de pianist"
                Oei, Spikke, ik moest even kijken waar 2 cts voor stond, maar ik heb het gevonden; Carpaal Tunnel Syndroom? En dan ook nog eens in 2-voud?
                Beterschap!

                Voor mij is een fototoestel iets dat beelden registreert. Als je daar een lens opzet heb je iets waar je vogels en landschappen scherp mee kunt registreren, ook mooi.
                De een doet dit de ander doet dat. Sommigen doen het zelfs allebei. Wat erg.

                Soms is het leuk om te experimenteren en te proberen iets anders te doen dan altijd maar weer de geijkte beeldjes te maken.
                Je hoeft dat echt niet met me eens te zijn.

                Op "piano-players" schiet ik niet, beloofd,
                behalve als ze steeds maar weer dezelfde meuk of muzak spelen,
                want ook daar geldt voor mij dat sommige dingen wel iets experimenteler mogen zijn dan steeds maar weer hetzelfde riedeltje "again and again..."

                Alle gekheid op een stokkie;
                Iedereen moet maar gewoon doen wat hij moet doen.
                Jij doet dit, ik doe dat.
                ...en soms ook dit!

                Vrijheid blijheid!

                Vriendelijke groet en dank voor de reactie,
                Ruud
                Last edited by Yes sir; 7 maart 2018, 19:27.

                Comment


                • #9
                  Re: Gone to heaven

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
                  Ik stoor mij niet aan voorgaande reacties (of toch een beetje) Voor mij hoeft daar geen verhaaltje bij. Ik zie ze náást elkaar,neem afstand en geniet ervan
                  Ha Bernazu,

                  Dank voor je reactie; mijn verhaaltje is natuurlijk ook geen verhaaltje, maar meer een ondertiteling voor slechtzienden, haha.
                  Leuk te lezen dat je er iets in ziet.
                  Top!

                  Vriendelijke groet,
                  Ruud

                  Comment

                  Working...
                  X